Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattuna yksipuolisesti rakastunut toiseen

Vierailija
06.12.2022 |

Oma suhde kriisissä jo pitkään. Paljon hyvääkin, mutta huonoa ehkä kuitenkin liikaa. Samalla rakastunut toiseen joka ei halua minua, ainakaan tarpeeksi tehdäkseen asian vaatimat ratkaisut. Oma puoliso haluaisi vielä yrittää. Itse en tiedä mitä tehdä. Jotenkin tuntuu niin väärältä edes yrittää jatkaa, kun tiedän haluavani jonkun muun ja että ainoa syy jäämiseen on se ettei joku toinen huolinut. Puolisoni ansaitsee enemmän. Minäkin ansaitsen enemmän. Ja sitten tuntuu kauhealta hajottaa pitkä suhde tällaisen takia. Tai ei ehkä niinkään tämän takia, syvimmät syyt eroajatuksiin on ihan muita, mutta valehtelisin jos sanoisin ettei toiseen rakastuminen muka yhtään vaikuttaisi päätökseen. Tietysti vaikuttaa. Ei näillä aivoilla voi tehdä mitään objektiivisia päätöksiä. Olen ihan hukassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei halua sinua?

Vierailija
2/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ettei ole minun kanssani vaikka tietää mitä tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää kuitenkin, että olet varattu? Ehkä ei halua rikkoa parisuhdettanne, vaan haluaa, että teet itse päätöksen. Olen minäkin sanonut toiselle ihan päinvastaista kuin mitä aidosti tunnen, koska on parisuhteessa.

Vierailija
4/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä olla tilanteen toinen osapuoli, vastaan kuin olisin:

Sinä et ikinä valinnut minua. Sanoit, että yrittäisit jos tilanne olisi toinen. Joten valitsit ihan itse oman tilanteesi. Minä en ole, en koskaan ollut enkä koskaan tule olemaan saatavilla opportunistille joka vertailee kumpi on käytännöllisempi, kummasta saa enemmän hyötyä, kumman kanssa menettää vähemmän aineellista hyvää.

Sinä valitsit kulissiliittosi. Minä löysin Sen Oikean sinun jälkeesi eikä paluuta ole. Hän ei epäröinyt eikä punninnut maallisia hyötyjä, vaan halusi minut ihan itseni takia. Sinä et tule saamaan enää tilaisuutta, valitsit sen helpomman (eli rahakkaamman) ja sen kanssa nyt elät. Toivottavasti se tekee sinut onnelliseksi.

Vierailija
5/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää kuitenkin, että olet varattu? Ehkä ei halua rikkoa parisuhdettanne, vaan haluaa, että teet itse päätöksen. Olen minäkin sanonut toiselle ihan päinvastaista kuin mitä aidosti tunnen, koska on parisuhteessa.

Ei ole siitä kiinni. Minä tiedän mitä haluan, tietää sen kyllä. Hän ei vaan halua samaa, ainakaan tarpeeksi. Mutta se ei oikeastaan ollut tässä edes se pointti. Se, että en saa sitä jonka haluaisin on asia joka pitää vaan hyväksyä. Kysymys on vaan siitä, pitäisikö jatkaa ihmisen kanssa jota en enää halua.

Vierailija
6/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ehkä olla tilanteen toinen osapuoli, vastaan kuin olisin:

Sinä et ikinä valinnut minua. Sanoit, että yrittäisit jos tilanne olisi toinen. Joten valitsit ihan itse oman tilanteesi. Minä en ole, en koskaan ollut enkä koskaan tule olemaan saatavilla opportunistille joka vertailee kumpi on käytännöllisempi, kummasta saa enemmän hyötyä, kumman kanssa menettää vähemmän aineellista hyvää.

Sinä valitsit kulissiliittosi. Minä löysin Sen Oikean sinun jälkeesi eikä paluuta ole. Hän ei epäröinyt eikä punninnut maallisia hyötyjä, vaan halusi minut ihan itseni takia. Sinä et tule saamaan enää tilaisuutta, valitsit sen helpomman (eli rahakkaamman) ja sen kanssa nyt elät. Toivottavasti se tekee sinut onnelliseksi.

No ei ole kyllä tällaisesta tilanteesta ollenkaan kyse. :D

Vierailija
7/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan neloselle. Kuulostat katkeralta. Voisin olla tuo kenelle puhut. Miksi sitten otit vielä yhteyttä jos kerran nyt löysit sen oikean? Anna minun olla. Tiedän kyllä mitä menetin mutta en tässä tilanteessa voinut valita toisin. En olisi onnellinen myöskään jos olisin lähtenyt silloin. Uusioperheessä on omat vaikeutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan