Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vauvan puurolakko ihan normaalia?!

Vierailija
24.08.2008 |

9 kk vauva kieltäytynyt puurosta jo pari kuukautta. Olen yrittänyt pitää monen viikon taukoa ja tarjota puuroa uudelleen, ei kelpaa. Olen myös yrittänyt antaa puuroa vähän melkein joka aterialla että tottuisi makuun, ei kelpaa. Söi kuitenkin puuroa pari kuukautta oikein hyvin ennen kuin päätti totaalikieltäytyä siitä.

Onkohan tämä normaalia/ohimenevää? Onko vinkkejä mikä olisi paras keino saada vauva taas syömään puuroa? Annan puuron kanssa aina tooosi paljon hedelmäsoseita, eli pelkkää puuroa en edes yritä tarjota.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin muista, missä iässä ja sit niitä aina välillä on tullut myöhemminkin mutta olen sitten kokonaan jättänyt tyrkyttämättä. ollaan pidetty hetki taukoa ja syöty ihan muuta=) Ja sit on taas alkanut maistumaan

Vierailija
2/5 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää puuroon hedelmiä, soseita tms.

Meillä tyttö ikänsä syöny neljän viljan puuroo ja hyvin menee, ainut ruoka jonka kanssa ei tartte tapella!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin aika pitkä lakko sitten, kesti vuoden. Hoidossa söi kyllä puuron tai vellin. Kotona annettiin leipää, jugurttia tms. Nyt on taas alkanut syödä uudelleen puuroa, johtuen siitä että vanhemmatkin syö.

Eli mitäs te itse syötte aamupalaksi? Vauva kenties haluaisi samaa...?

Vierailija
4/5 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä oli silloin vauvajogurtti ja puuro. Nykyään en edes yritä, hoidossa kuulemma syö.

Vierailija
5/5 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on vauvajugurtti?

Olen kokeillut eri puurolaatuja, riisipuuro on ainut joka menee, mutta siinä ei taida pahemmin kuitua olla. Aina olen laittanut soseita joukkoon, mutta silti ei kelpaa. Pelkät soseet kyllä kelpaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä