Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa hyvä katsoa itsenäisyyspäivän 20.30 uutiset...

Vierailija
06.12.2022 |

Saa nimittäin paljon lohdullisemman kuvan suomesta ja mahdollisuuksista kuin vain forumia lukemalla. Milläköhän mielellä sitä olisi jos vain vauvafin mukaan muodostaisi mielipiteensä? Varmaan melko synkkä luulen, sillä forumilla monesti maalaillaan synkkiä kuvia suomen tilasta ja tulevaisuudesta.

En tiedä minkälaiset ihmiset täällä maalailee noita synkkiä näkemyksiään, mutta oli jotenkin silmiä avaavaa saada muitakin näkökulmia. Nyt olen hyvin toiveikas elämän ja suomen suhteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi tekee kyllä parhaansa negatiivisuuden ja pessimismin lietsomiseksi. Tämä on hyvin epäisänmaallinen palsta: yllyttämässä suomalaisia toisiaan vastaan. 

Vierailija
2/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi tekee kyllä parhaansa negatiivisuuden ja pessimismin lietsomiseksi. Tämä on hyvin epäisänmaallinen palsta: yllyttämässä suomalaisia toisiaan vastaan. 

Niin. En ihan tätäkään odottanut. Huomasin samalla kun tuo toivon pilkahdus oli elämässä, että kyllä oli päässyt aiemmin forumin sisältö minuun vaikuttamaan. Pitää tästä viisastua ja opetella paremmin suodattamaan tietoa ja muistaa katsella positiivisia ylen ohjelmiakin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että trollit yms ovat tämän kaiken takana. Myös nuo jotka sotkee putinia joka asiaan palstalla. Suomella on hyvä ja valoisa tulevaisuus edessä. Ja minäkin uskon, että me suomalaiset selvitään tästä. Tämmöistä positiivista henkeä saa palstalta etsiä. Liikaa ankeuttajia....

Vierailija
4/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ärsyttää noi miljoona kertaa meidän rahoilla juhlineet idiootit siellä juhlissa kuten Stubb ja kumppanit.

Vierailija
5/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Mitäs siellä pahoinvointiyhteiskunnastamme tällä kertaa valehdeltiin?

Monet suomalaiset voi hyvin ja jos sinulla on pahoinvointia niin se ei ole muiden syytä. Ja ei pidä liikaa yleistää omaa olotilaa koskemaan kaikkia. Monilla suomalaisilla valoisa tulevaisuus. Toivottavasti saat myös sinäkin joskus elämän kuntoon.

Vierailija
6/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisoitiinko kuinka Viron pm ilmoitti etteivät ota enää p_kolaisia Ukrainasta? Nyt riittää sanoi Kallas. Suomi ottaa kaikki.

Vierailija
7/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ärsyttää noi miljoona kertaa meidän rahoilla juhlineet idiootit siellä juhlissa kuten Stubb ja kumppanit.

Stubb kuulemma hyvässä virassa italiassa. On päässyt uralla eteenpäin ja mikä siinä ärsyttää? Ei minua vaan kukaan ärsytä.

Vierailija
8/8 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Mitäs siellä pahoinvointiyhteiskunnastamme tällä kertaa valehdeltiin?

Monet suomalaiset voi hyvin ja jos sinulla on pahoinvointia niin se ei ole muiden syytä. Ja ei pidä liikaa yleistää omaa olotilaa koskemaan kaikkia. Monilla suomalaisilla valoisa tulevaisuus. Toivottavasti saat myös sinäkin joskus elämän kuntoon.

Monet suomalaiset eivät voi hyvin ja jos sinulla on hyvinvointia niin ei se koske kaikkia suomalaisia. Monilla suomalaisilla on synkkä tulevaisuus. Toivottavasti haet apua harhoihisi, joissa kuvittelet tietäväsi tuntemattoman nettikirjoittelijan elämän kunnosta jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan