Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuminen Qatarin Dohassa?

Vierailija
06.12.2022 |

Millaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin rauhallista. Käytännössä ei mitään rikoksia koskaan. Jotkut kokevat alkoholilainsäädännön hankalaksi, mutta minua ei haittaa, en nimittäin juo ollenkaan alkoholia.

Kuumuus käy aina välillä hermoille, mutta sisätiloissa oleskelu ihan jees. Mä tykkään! Mutta jouluksi pitää aina tulla Suomeen :).

Vierailija
2/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain qatarilaisilla on ihmisoikeus, työläisillä ei mitään ja turisteillakin vain lompakkonsa mukaan. Siis miehillä.

Yksi keskiaikainen hannuhanhi öljyn vuoksi.

Pelkästään Qatarissa turisteina vierailevat ovat tyylittömiä ja moraalittomia.

Ainoa, mihin Doha ja Qatar kelpaa, on transit lentokentällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan sekopää persuhullulta voisi kysyä miten Qatarissa noin niin kuin yleisesti sujuu🤣

Vierailija
4/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dohassa asuva jatkaa vielä. Olemme monikulttuurinen pariskunta, opetamme molemmat paikallisissa kouluissa. Mieheni IT-alaa ja minä englantia. Palkka on hyvä.

Vierastyöläisinä meitä kohdellaan kyllä ihan hyvin ;), joten ei mitään valittamista. Ystäviä olemme saaneet sekä qatarilaisista että muista kansallisuuksista.

Taviksilla on aika vähän vaikutusmahdollisuuksia köyhemmistä maista tulevien kohteluun täällä, mutta uskon, että omalla esimerkillämme voimme vaikuttaa opettamiemme nuorten ajatusmaailmaan tälläkin saralla.

Vierailija
5/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dohassa asuva jatkaa vielä. Olemme monikulttuurinen pariskunta, opetamme molemmat paikallisissa kouluissa. Mieheni IT-alaa ja minä englantia. Palkka on hyvä.

Vierastyöläisinä meitä kohdellaan kyllä ihan hyvin ;), joten ei mitään valittamista. Ystäviä olemme saaneet sekä qatarilaisista että muista kansallisuuksista.

Taviksilla on aika vähän vaikutusmahdollisuuksia köyhemmistä maista tulevien kohteluun täällä, mutta uskon, että omalla esimerkillämme voimme vaikuttaa opettamiemme nuorten ajatusmaailmaan tälläkin saralla.

Onko tää joku Qatarin valtion maksettu mainos, kuulostaa yhtä feikiltä kuin kaikki siellä. Orjatyövoimalla rakennettu kulissikaupunki.

Vierailija
6/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kultttuuria teillä on?

Vierailija
7/7 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kultttuuria teillä on?

Itse olen suomalainen ja amerikkalainen, mieheni jordanilainen ja libanonilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi