Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sammuttakaa ylimääräisiä sähköjä

Vierailija
06.12.2022 |

Jotkut onnettomat ehdottavat netissä, että sytytetään kaikki sähköt 18-19, jotta sähköt katkeaisi linnanjuhlien aikaan jonkun protestin vuoksi.

Sammuttakaa ylimääräiset sähköt tuolloin jos ette kannata ajatusta. Sammutan itse lämmityksemme. Riittävän moni joka sammuttaa kumotaan heidän mielenilmaus.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin laittaa pesukoneet päälle ja saunan lämpenemään klo 18. Ei sillä saada sähköjä linnanjuhlista katkaistua, mutta hyvä mielenilmauksen keino.

Vierailija
2/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistuisi, pistäisin jokaikisen sähkölaitteen ja lampun päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin laittaa pesukoneet päälle ja saunan lämpenemään klo 18. Ei sillä saada sähköjä linnanjuhlista katkaistua, mutta hyvä mielenilmauksen keino.

Mielenilmaus josta vain sähköyhtiö kiittää.

Vierailija
4/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, sauna päälle!

Vierailija
5/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästä sähköä lainkaan ja on vanha halpa sopimus voimassa. Pyrin nostamaan toimillani kokoomuslaisille sähkön hintaa kostona verokuorista ja verosuunnittelusta.

Vierailija
6/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sabotoida mielenilmaisua?

Etkö sinä haluaisi edullista sähköä ja huoltovarmuutta sähköasioihin. Eikö sinua kiinnosta ilmaista hallitukselle, että Suomessa tehty energiapolitiikka on mennyt päin pe rsettä.

Vierailija
7/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon että sähköautojen lataus kielletään, hyvä kun muistutit, pitänee laittaa vähän ylimääräisiä laitteita ja valoja päälle. Sähkö kuuluu vuokraan joten mikäs tässä sähköä käyttäessä.

Vierailija
8/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lämmitys nyt pois päältä.

Vierailija
9/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En säästä sähköä lainkaan ja on vanha halpa sopimus voimassa. Pyrin nostamaan toimillani kokoomuslaisille sähkön hintaa kostona verokuorista ja verosuunnittelusta.

Etkö nyt oikeasti tajua, että nostat sähkön hintaa myös esim pienituloisille eläkeläisille ja yksinhuoltajille?

Vierailija
10/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenilmaus josta vain sähköyhtiö kiittää.

Kävisin saunassa ja pesisin pyykkiä ja astioita ja imuroisin ja kaikkea muuta joka tapauksessa muutenkin. Eikö sen kaiken voisi tehdä tänään klo 18 alkaen?

Vierailija
11/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ei paljo lämmityksiä sammuteta.

Mun tv on auki. Muuten täällä on pimeää.

Vierailija
12/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sabotoida mielenilmaisua?

Etkö sinä haluaisi edullista sähköä ja huoltovarmuutta sähköasioihin. Eikö sinua kiinnosta ilmaista hallitukselle, että Suomessa tehty energiapolitiikka on mennyt päin pe rsettä.

Miksi pitäisi kannattaa turhaa kulutusta? Minä ainakin säästän sähköjäni.

Vierailija
13/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lämmitys nyt pois päältä.

Meillä ei ole tänä syksynä ja talvena ollu patterit päällä vielä kertaakaan.

Vierailija
14/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästän sähköjä vastaan siinä vaiheessa kun yritykset lopettavat täysin turhan sähkön tuhlaamisen talonkokoisissa valomainoksissa ja sitten kun suurimmissa kaupungeissa lopetetaan katujen sulattaminen sähköllä

Vierailija
15/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi laittaa auton lämmitykseen ja sisätilalämmitin täysille. Plus kaikki kodinkoneet tietysti.

Vierailija
16/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon että sähköautojen lataus kielletään, hyvä kun muistutit, pitänee laittaa vähän ylimääräisiä laitteita ja valoja päälle. Sähkö kuuluu vuokraan joten mikäs tässä sähköä käyttäessä.

Voi olla isokin vuokrankorotus edessä.

Vierailija
17/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuokranantaja nosti vuokraa 50e vedoten sähkön hintaan (kuuluu vuokraan), pitänee lämmittää asuntoa vähän uunilla nyt jotta saan rahoilleni vastinetta.

Vierailija
18/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne infoo koska sähköt katkastaan, on oltava miinus 10 pakkasta pääkaupunki setu ONENSIMÄISEN UHRISSA ENERKIAN SÄÄSTÖSSÄ.Sähkö katkot kaavailtu aamut kello 7-9 ja illat kello 16-19 välillä.Pyritään koulujen läheisyys ei sähkö katkoja.Jotta opiskelu sujuuValo minulla kotini siellä missä olen itse. Myös pesen pykkini,kuin vikkosiivous on aina sama pväivä viikolla 3 h aamupäivä lenkkini jälkee,Heln sähkö tulee kerostalo vuokra asuntooni ja ei mitän sopimusta minulla halvempaan yö sähkön käytöön.Yöt nukun enkä pyykää,siivoa,

Vierailija
19/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla isokin vuokrankorotus edessä.

Eipä minua haittaa, muutan keväällä pois täältä kun uusi 12kk vuokralasku tulee. Muut talon asukkaat siitä kärsii. Vuokraa ei muuten vielä nostettu sodan takia, keväällä varmasti nousee.

sama

Vierailija
20/38 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä. Kokoomuslaiset käärii voitot toiminnastasi eikä heitä muutenkaan nousevat sähkölaskut haittaa hittojakaan.