Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaihtoehto tarhalle? meillä lapsille tulee aika vähän hoitopäiviä tarhassa

Vierailija
10.11.2006 |

kuukaudessa. Olenkin miettinyt olisiko mitään vaihtoehtoa tarhalle koska jos lapset eivät olisi kunnallisessa hoidossa saisin kotihoidon tuen ja kuntalisän. Näin ajateltuna on tarhapaikan pitäminen tosi kallista. Lisäksi en oikein tykkää tarhasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun emme itse saa töiltä hoidettua. Esikoinen aamupäivät seurakunnan kerhossa.

Vierailija
2/6 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi aikoinaan ystäväni kanssa oikein hyvin. Olin töissä 2-3 päivänä viikossa ja miehellä oli mahdollisuus liukuvaan työaikaan. Näin lasten hoitopäivät olivat 6 tunnin mittaisia. Lapset olivat ystävälläni hoidossa ja vastaavasti hänen lapsensa saman verran minulla. Lapsilla oli kavereita ja minä tienasin vähän. Lisäksi kun sain kotihoidontuen, niin se todella kannatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelalta saa hyvin tukea ja se tulee meille halvaksi kun on lapsi hoidossa noin 12pv/kk, kela maksaa sen... ite ei oo paljo mitään tarvinu maksaa ja meil se oli ainut vaihtoehtokin kun mä en päiväkotiin halunnu eikä ees ois päässyt työaikojen takia.

vuororyhmikseen en halunnu laitta koska oon kuullu siitä niin paljon huonoa. pph on meistä paras :)

Vierailija
4/6 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarttis maksaa niin paljon hoitomaksuja.

Meillä lapset on esim. 15pva/kk hoidossa ja maksut huomattavan paljon pienemmän kuin jos olisivat joka päivä ja noita hoitopäiviähän voi ottaa paljo vähemmänki

Vierailija
5/6 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
6/6 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee viikossa tai saatikka kuukaudessa. -ap