Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriitaiset tunteet näin itsenäisyyspäivänä ja mt ongelmaisena

Vierailija
06.12.2022 |

Kaikilla on pikkujouluja, itsenäisyyspäivän juhlia, ystävien kanssa menoja, työyhteisöjä ym. Me aina ollaan kotona, lapset myös. Ollaan syrjäytynyt perhe. Toisaalta haluaisin mukaan noihin mutta toisaalta ne väsyttää ja en jaksa niitä vointien ym kyselyjä. Tuntuu että muilla elämä menee eteenpäin paitsi meillä. Rahaakaan ei ole koskaan tehdä mitään. Siis kyllä tää on niin kadehdittavaa elämää!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valitat kun ei ole mitään mutta samalla itse et tee mitään sen eteen että ois jotain.

Ja sitten valitat. Entäs jos nyt alkaisit toteuttaa pieniä askelia sen eteen että seuraava itsenäisyyspäivä ois erilainen`???

Toipuminen on matka. Siihen vaaditaan oma panos ja motivaatio, ei kukaan ulkopuolinen voi sitä sun puolesta tehdä.

Vierailija
2/6 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valitat kun ei ole mitään mutta samalla itse et tee mitään sen eteen että ois jotain.

Ja sitten valitat. Entäs jos nyt alkaisit toteuttaa pieniä askelia sen eteen että seuraava itsenäisyyspäivä ois erilainen`???

Toipuminen on matka. Siihen vaaditaan oma panos ja motivaatio, ei kukaan ulkopuolinen voi sitä sun puolesta tehdä.

Kyllä mä sen eteen teenkin töitä. Laihdutus aloitettu ja ruokavalio uusiksi myös joka päivä liikuntaa. Olen vain vasta alussa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä joilla on sama tilanne, mutta ei ole kotona edes sitä perhettä.

Keskity niihin asioihin mitkä on hyvin. Sinulla on lapset, ja se on positiivista.

Vierailija
4/6 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän kuin sä ap. Tosin mulla ei ole mielenterveysongelmia mutta eipä ole yhtään ystävääkään. Ei ole mitään pikkujouluja tai muita juhlia. Mulla on teini ja hänellä on kyllä kavereita ja menojaan. Olen siitä onnellinen että hän ei ole syrjäytynyt.

Vierailija
5/6 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sentään kysyy sinun vointia. Minun vointia ei kysytä kuin vain siksi, että olisko mahdollista että voisin huonosti ja se toisi ihmisille iloa. 

Vierailija
6/6 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään menoja, ollaan kotona vain ja se on kyllä ihan parhain vaihtoehto jonka valitsisin kaikista juhlista. Ystävän tapaaminen olisi myös mukavaa ja rentouttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi