Mitä aiotte syödä itsenäisyyspäivänä?
Me syödään savulohta ja joululaatikoita sekä erilaisia salaatteja. Alkoi tehdä jo jouluruokaa mieli niin ostettiin pienet määrät jo itsenäisyyspäiväksi kun lohikin oli tarjouksessa. Illaksi juustolautanen. Suomisuklaata (ja muutakin suklaata) menee varmaankin myös.
Kommentit (48)
Tänään tuoreeltaan varastettuja elintarvikkeita.
Perunavelliä ja graham piirakoita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ruokaa ajattelin syödä. 🤪🤣
Ainiin, täällä on sellaisia vitsiniekkoja, että olisi tietysti pitänyt muotoilla aloitus, että Mitä ruokaa aiotte syödä itsenäisyyspäivänä?. Elämäni munaus 😳
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, täällä on sellaisia vitsiniekkoja, että olisi tietysti pitänyt muotoilla aloitus, että Mitä ruokaa aiotte syödä itsenäisyyspäivänä?. Elämäni munaus 😳
Ap
Noniin ja missä mun lainausmerkit on? Ei jessus tätä palstaa.
Teen pitkästä aikaa karjalanpaistin, ostin todella hyvännäköistä luomulihaa sitä varten, saa hautua 5-6h uunissa. Sen kanssa voimuusia ja salaattia, jälkkäriksi sachermoussea.
Siskonmakkarakeittoon näyttää olevan kamat kaapisssa.
8 korjaa, eli keitetyt perunat taitaa ollakin, koska on myös imellettyä perunalaatikkoa+porkkanalaatikkoa😋.
-8-
Teinit halusivat lehtipihviä joten niitä ja kermaperunoita sekä uunikasviksia.
Naudan ulkofilee oli sopivasti Prismassa tarjouksessa😊
Just vastasin aiemmin tehtyyn aloitukseen.
Voisi ensin katsoa onko aiheesta jo aloitus ennenkuin tekee uuden.
Miehen piti tuoda pullo hyvää punaviiniä ja perunoita, mutta ei tuonut, joten hyvät lihat meni pakkaseen odottamaan aikoja parempia. Mies saa syödä mitä kaapista löytää ja itse sen myös valmistaa.
En tiedä vielä, kauppaan pitää kuitenkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen piti tuoda pullo hyvää punaviiniä ja perunoita, mutta ei tuonut, joten hyvät lihat meni pakkaseen odottamaan aikoja parempia. Mies saa syödä mitä kaapista löytää ja itse sen myös valmistaa.
Perunat kyllä saa vielä huomennakin hankittua mutta punkkua ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunat kyllä saa vielä huomennakin hankittua mutta punkkua ei.
En juo vettä hyvän liharuoan kanssa juhlapäivänä.