Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kantoliinaa helppo opetella käyttämään vastasyntyneellä?

Vierailija
10.11.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse petyin koko liinaan. sillä ei tee oikeastaan mitään. kokoajan sai vain tarkistaa, että vauva saa henkeä ja käsillä sai myös tukea eli ei ollut niin huoleton kuin voisi kuvitella.

Vierailija
2/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinan mukana tulee hyvät ohjeet liinan sidonnasta. Opettelet ensin tekemään kietaisu risti 2 sidonnan, sen oppii pari kertaa laitettuaan ulkoa, vaikka se näyttää aluksi monimutkaiselta. Kun ostat trikooliinan voit tehdä sidonnan päällesi aika napakaksi ja vauva mahtuu silti sinne sisään, koska liinan joustaa. Sitten vain pujottelet vauvan sinne ristin sisään ja vedät alhaalta vyön päälle. Kun levität liinan kunnolla vauvan yli, ensin molemmat ' ristin' kaistaleet ja sitten vielä ' vyön' alhaalta niin vauva ei sieltä tipu. Vauvan voi laittaa liinaan pystyyn tai jos haluat niin pitkälleen, silloin voit myös imettää liinassa.

Kun sidot liinan napakasti, ei vauva siitä pääse tippumaan. Ja vauva ei liinaan tukehdu, se on varmaa. Jos epäilet asiaa niin paina liina naamaasi vasten ja koita miten hengitys sujuu sen läpi. Saat huomata että ihan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mukana kirjalliset ohjeet + vielä kertaalleen dvd, jossa näytettiin sidonnat alusta loppuun. Mulla pisin mahd. liina ja olne ollut TOSI tyytyväinen. Ainakin noilla sidonnoilla, mitä mun liinalla käytetään niin ei tarvii pelätä hengittääkö vauva. Mulla Didymos liina koko 6. Aloin käyttämään heti sairaalasta tultua ja on ollut joka päivä käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi