Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisköhän mun ostaa muksulle toppasaappatkin?

Vierailija
10.11.2006 |

Lapsella on nahkaiset, nauhalliset talvikengät, mutta muilla hoidossa näyttää olevan toppasaappaita. Kannattaisko sellaset jostain syystä hankkia? Mun mielestä ne on niin rumia, ettei tullut mieleenkään edes harkita sellasten ostamista talvikengiksi. Plussakeleillä lapsella on ollut karvavuorilliset kumpparit.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan Helsingissä enkä ole tarvinnut lapsilleni koskaan (mielestäni rumia) Kuomia tms toppakenkiä. Meillä on ollut lämpövuoriset kumisaappaat, nk välikausikengät goretexillä ja nahkakengät karvavuorella ja jalat pysyny tarpeeksi lämpöisenä (villasukka tietty käytössä). Lapset nyt 4v ja 6v.

Mutta täällä ei ikinä laske (tai tosi tosi harvoin) lämpötila alle -10C.

Vierailija
2/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellassia befree saappaita?

Mun kouluikäisellä on kuomat ja sanoi, että ne on niin hyvät, kun ei tarvitse, kun jalkaansa vetäistä ja ulos.

Lapsi inhoaa ylikaiken nauha kenkiä ja kaappiinhan nuo ovat jääneet käyttämättöminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me asutaan Helsingissä enkä ole tarvinnut lapsilleni koskaan (mielestäni rumia) Kuomia tms toppakenkiä. Meillä on ollut lämpövuoriset kumisaappaat, nk välikausikengät goretexillä ja nahkakengät karvavuorella ja jalat pysyny tarpeeksi lämpöisenä (villasukka tietty käytössä). Lapset nyt 4v ja 6v.

Mutta täällä ei ikinä laske (tai tosi tosi harvoin) lämpötila alle -10C.