Mä en mitään muuta haluaisi kuin matkustaa ja en pääse matkustamaan!
Ollaan jumissa aina kotona. Itse eläkkeellä ja mies osapäivä töissä. Mies ei tykkää matkustaa ja ei minulla ole muita matkakavereita. Lapset isoja muttei heitä kiinnosta. Lisäksi meillä on kissa ja koira. Koiralle nyt varmaan löytyisi hoitaja mutta kissalle ei.
Kommentit (7)
Mies hoitaa koiraa ja kissaa ja sinä lähdet vaikka risteilylle/junalla Lappiin katsomaan revontulia ja hiihtelemään hangille. Lentämistä ei nykyään enää suositella.
Entä kissa ja koira, kiinnostaako matkailu heitä?
Lähet yksin. Kai se mies osaa elukoiden kanssa olla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo yksin matkustaminen ole vähän tylsää ja vaarallistakin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole. Se on parasta vapautta. Ei tarvitse tehda kompromissaja, saa tehda just sellaisen matkan kuin itse haluaa. Olen matkustanut yksin etela-Amerikat ja kaakkois-Aasiat, eika ole vaaroja tullut eteen. Kun suunnittelee hyvin ja pitaa jarjen paassa, parjaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole. Se on parasta vapautta. Ei tarvitse tehda kompromissaja, saa tehda just sellaisen matkan kuin itse haluaa. Olen matkustanut yksin etela-Amerikat ja kaakkois-Aasiat, eika ole vaaroja tullut eteen. Kun suunnittelee hyvin ja pitaa jarjen paassa, parjaa aina.
Kiitti rohkaisusta. Oon vähän jännittäjä luonne. Ehkä sitä uskaltaisi itsekin kokeilla.
Ap
Niin ja tärkein rahaa ei ole.
Ap