Eikö miehet ymmärrä, että tindereissä ja muissa nettideittijutuissa on tasokkaita miehiä
Jatkuvasti ihmetellään kun flaxi ei käy vaikka ollaan ihan perusjormia. Eikö teille tule mieleen, että siellä on paljon teitä tasokkaampia miehiä yllin kyllin niitä naisia poimimaan? Ei todellakaan tarvitse tyytyä johonkin perusjormaan, joka katsoo korkeaksi tasoksi, että pesee alapäänsä ja ei hakkaa naisia.
Kommentit (9)
Eiköhän se ole jokaiselle tinderiä käyttäneelle miehelle hyvinkin selvää, että tinderissä on naisia miellyttäviä profiileja joille suurin osa naisten tykkäyksistä kasautuu. Se, että ovat nämä naisia miellyttävät tinder-profiilit laadukkaita miehiä myös parisuhdemielessä, on sitten toinen juttu. Jos ne sattuvat olemaan, niin ne valitsevat itselleen sopivan lukuisista vaihtoehdoista ja häipyvät palvelusta ja toiset tykkäävät ennemmin harrastaa koeajamista. Minulla on työparina tällainen "tasokas" mies, joka ollut kohta kymmenen vuotta tinderissä. En enää viitsi opetella tämän työkaverini kulloisenkin naisystävän nimeä, kun todennäköisyys sille että tavataan uudelleen on hyvin pieni.
Luulisi että ne ymmärtää, nehän puhuu siitä top 5% porukasta.
Hahaa, mä en kelpaa edes perusjormalle. Viikossa 3 mätsiä joista yks poisti mut heti. Kahdesta ei kuulunut mitään niin poistin ne itse.
Tykkäyksiä tuli nopeasti yli sata, mutta mätsejä ei. Mielenkiintoista olis tietää kuka muka tykkää kun ei näy mätseissä. Varmaan jtn maksettuja profiileita
Yleensä kuulen kuinka naiset vinkuu kuinka ne tasokkaimmat miehet suostu parisuhteisiin. Noh, mitäs annoit toosaasi niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, mä en kelpaa edes perusjormalle. Viikossa 3 mätsiä joista yks poisti mut heti. Kahdesta ei kuulunut mitään niin poistin ne itse.
Tykkäyksiä tuli nopeasti yli sata, mutta mätsejä ei. Mielenkiintoista olis tietää kuka muka tykkää kun ei näy mätseissä. Varmaan jtn maksettuja profiileita
Taidan olla yksi noista :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaat, aika harva nainen siellä on ollut sellainen, ettei tekisi mieli lähempää tuttavuutta tehdä, ellei ole ulkoisesti todella lihava/rupsahtanut/homssuinen tai aggressiivinen profiili. Yksikin mainosti harrastuksenaan perstähystykset ja olevansa aseksuaali, muuten suht kivan näköinen nainen, semmonen aika räväkkä ja asenne vaikutti olevan suurinta osaa miehekkäämpi, vaikka olikin suht naisellisen näköinen.
Seura löytää kaltaisensa, mieluusti elän koirieni kanssa yksin elämäni loppuun kuin kirjaudun johonkin someen "ostoksille".
Me tasokkaat miehet kyllä menee sieltä nopeasti ja sä jäät taas ilman.