Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat lapsuuden haaveistasi ovat toteutuneet?

Vierailija
05.12.2022 |

Mistä kaikesta haaveilit ja mitä niistä haaveista sait todeksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään ole toteutunut, eikä enää toteudukkaan. Olen laitapuolenkulkija.

Vierailija
22/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haave omasta koirasta on toteutunut. Tässä sitä istutaan hermoheikon koiran panttivankina kotona.

Samaa tehnyt 20 vuotta. Unohdin tarkentaa toivetta, että tervejärkinen terve koira, jonka kanssa voi harrastaa ja matkustaa (junalla). Nyt ollut eri koiria ja jokaisella eri vaivat, jonka vuoksi ei ole voinut tehdä asioita a, b ja c. Yksi kärsi matkapahoinvoinnista ja oksenti bussit, junat ja henkilöautot täyteen. Sitten totesin, että ei sen vatsa totu matkustamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin omasta koirasta ja se toive on toteutunut 😍

Omakotitalosta en haaveillut, kun se on aina minusta ollut ainoa oikea tapa asua ja kerros-ja rivitaloja pidän lähinnä väliaikaisasuntoina, joten se, että on se omakotitalo on vain itsestäänselvyys joka on aina ollut.

Vierailija
24/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut lapsena hirveästi tulevaisuuden haaveita. Ehkä se, että olisin saanut elää äidin kanssa. No, äiti kuoli syöpään melko nuorena. Haaveet liittyivät siihen hetkeen. Toivoin koiraa, sain. Halusin oppia soittamaan pianoa, en saanut. Jos toiveammattia kysyttiin, sanoin haluavani lastenhoitajaksi. Se ei myöhemmin enää ollut haaveammattini, siksi onkin huvittavaa, että nyt olen lastenhoitaja. Välissä tein muutakin.

Nuorena toivoin tapaavani tiettyjä julkkiksia. Toteutui. Toivoin saavani lempeän miehen. Ei toteutunut. Mies on, mutta aika tuuliviiri ja hankala luonne.

Vierailija
25/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut haaveita silloin. Nykyisetkään haaveet eivät ole toteutuneet. Kauhanhan tätä jaksaa?

Vierailija
26/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut haaveita silloin. Nykyisetkään haaveet eivät ole toteutuneet. Kauhanhan tätä jaksaa?

Mä olen ainakin ajatellut, että monet haaveet perustuvat täysin katteettomalle haaveilulle. Ei kannata antaa niille kauhean isoa painoarvoa. Ennemmin kannattaa nauttia siitä elämästä, joka tulee eteen, ja jos se elämä ei ole tyydyttävää, yrittää muuttaa sitä edes joltain osin.

Vierailija
27/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi muistaa jotain lapsuuden haaveita. Eiköhän lapsena ole niin kiire, ettei ole aikaa haaveilla.

28/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan lapsuuden mutta nuoruuden haaveet ovat toteutuneet. Saada ihana puoliso ja kaksi lasta, tyttö ja poika. Myös oma talo ja nyt on iso hirsitalo maaseudun rauhassa. Useampi auto on perheessä ja koira tietysti. Ammattia en sano mutta sekin toteutui myöhemmin.

Vierailija
29/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatila, eläimet, kuten ankat, hevonen, kissa ja koira toteutuneet.

En ole naimisissa eikä lapsiakaan ole. Niitä en kai riittävän palavasti koskaan halunnutkaan.

Vierailija
30/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi muistaa jotain lapsuuden haaveita. Eiköhän lapsena ole niin kiire, ettei ole aikaa haaveilla.

Mihin lapsena on kiire?

Vierailija
31/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli onnellinen. Olin sairaalloinen lapsi, toivoin sitä että olisin joskus onnellinen ja että saisin normaalielämän - en saanut, mutta en toisaalta ole enää aikoihin kaivannutkaan, elän hyvää elämää ja moni isoin palikka on kuitenkin kohdallaan.

Vierailija
32/32 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ja rakkaudesta olen haaveillut teinistä asti, niitä en koskaan saanut. Haaveilin myös vakkari työpaikasta ja sen onneksi sain, ei päivääkään työttömänä. Haaveilin matkustelusta ja sitäkin on tullut harrastettua ihan kivasti. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi