Lapsen yrittäminen keskenmenon jälkeen? ov
Eli saako yleensä yrityksen aloittaa heti kun vuoto on loppunut? Voiko olla mahdollista että ovulaatio tulee vaikka kroppa ei ole vielä täysin palautunut ja raskaushormoni ei ole vielä nollassa? Miten pitkään teillä on yleensä kestänyt km-vuoto?
Kommentit (6)
Kolmas lekuri kehotti odottamaan yhden menkat. Mulla tuulimunan lääkkeellinen keskeytys. Kaavinnan jälkeen ois ehkä hyvä odottaa yhdet menkat, jotta limakalvo toipuu. Sen sijaan gynet puhu sitä, että lääkkeelinen tyhjennys tai spontaani keskenmeno ovat pelkistetysti ajatellen kuukautisia vastaavat, joten niiden jälkeen kohdun limakalvon pitäisi kaiken järjen mukaan olla vamis heti vastaanottamaan hedelm. munasolun. Tuosta ovulaation mahdollisuudesta, kun hcg koholla, en tiedä.
tuosta vuodon pituudesta ja siitä että onko jollain tullu ovulaatio vaikka raskaushormonit ei ole vielä ollut nollassa? Onko teillä kaikilla km:n saaneilla tarkkailtu tuota hCG-tasoa km:n jälkeen?
ap
Mulla lääk. tyhj. jälkeen vuotoa kesti 2 vkoa ja 4 pvä. Hcg-arvo piti käydä tarkastuttamassa 4-5 vkoa tyhjennyksen jälkeen. Tosin tuota mä hieman kritisoin - mitä jos tuleekin raskaaksi, esim. ovulaatio 2 vkoa km jälkeen, niin kyllä hitossa 5 vkoa km jälkeen on hcg:t koholla, eikä enää sen keskenmenneen raskauden vaan uuden takia.
saa yrittää heti uudstaan. vuoto taisi kestää noin viikon. tsemppiä ja jaksamista.
nyt aikaa mennyt puolisen vuotta, yritys jatkuu :(
Etupäässä sen takia että helpompi määritellä laskettu aika. Mutta me odotettiin vaan ne yhdet menkat että kohtu sai parantua, onhan ne ultrat niin hyviä että osaavat kertoa hedelmöittymisen ajankohdan. :) Vuodon pituutta en muista. Oisko ollu reilu viikko?