Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis Miten ihmiset löytää kumppaneita?

Vierailija
05.12.2022 |

Tuntuu että lotossakin voittaa helpommin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin miehen kanssa konsertissa. Se tosin oli aikana ennen tinderiä.

Vierailija
2/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä mistä aiemminkin eli baarista, yhteisten tuttujen kautta, opiskelupaikalta, työpaikalta, harrastuksista, tapahtumista, deittisivuilta tai -sovelluksista tai julkisislta paikoilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sosiaalinen ja mukava luonne sekä valmis sitoutumaan. Ulkonäöstä on plussaa.

Itse olen siis näiden vastakohta. 10 vuotta sinkkuna 😁

Vierailija
4/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tutustuttiin työn kautta.

Ei minun mielestäni sosiaalinen tarvitse olla, vaan keskustelutaitoinen. Eihän sitä toiseen tutustu, jos ei ole mitään tutustuttavaa, eli sanoja.

5/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksissa kannataa nähdä vähän vaivaa, jos oikeasti haluaa tutustua ihmiseen. Eli älkää vain vastailko kysymyksiin passiiviisena. Olkaa vastavuoroisia ja esittäkää ees vähä kiinnostusta.

Pari selfiee, pyllistely ja viinikuva yms on myös nii massaan hukkuvaa, et persoonallinen tapa ilmaista itseään voi olla toimivampi.

Harrastuksissa tai missä vaan, rohkaistukaa ja aloittakaa keskustelu.

Mä oon monesti jutellu kassaneitien kaa ja joskus saanu numeronki. Ei tarvinnu kahlaa tunteja tinderin suossa siihen, ja oli muuten paljon mukavampi kokemus.

Vierailija
6/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta lähiräkälästä joku kassialma.

Laskin tasoani.

Vierailija
7/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Deittisovelluksissa kannataa nähdä vähän vaivaa, jos oikeasti haluaa tutustua ihmiseen. Eli älkää vain vastailko kysymyksiin passiiviisena. Olkaa vastavuoroisia ja esittäkää ees vähä kiinnostusta.

Pari selfiee, pyllistely ja viinikuva yms on myös nii massaan hukkuvaa, et persoonallinen tapa ilmaista itseään voi olla toimivampi.

Mä oon monesti jutellu kassaneitien kaa ja joskus saanu numeronki. Ei tarvinnu kahlaa tunteja tinderin suossa siihen, ja oli muuten paljon mukavampi kokemus.

Kassaneitinä todettakoon että onneksi suurin osa asiakkaista antaa tehdä työt rauhassa.

8/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella rima myös aivan liian korkealla omaan "markkina-arvoon" nähden, sen oon huomannu monesti vuosien varrella.

Vierailija
9/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Tinderissä tai vastaavanlaisessa: Lähettäkää lyhyt ja kiva avaus 25 henkilölle. Mahdollisesti 7 vastaa ja 2 kanssa keskustelu voi lähteä jokseenkin sujumaan. Toisrn kanssa treffit.

Tarvittaessa toistona.

Siinä vaan yks tapa. Helpompiakin on, jos riittää rohkeutta

Vaikea lähettää 25 viestiä kun on vaan kaks mätsiä

10/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Kassaneitinä todettakoon että onneksi suurin osa asiakkaista antaa tehdä työt rauhassa.

Ei hätää, sunkaltaisille en lähde avaamaa edes katsekontaktia.

Jos huomaan iloisen kassaneidin, kenen kanssa rupateltu aiemmin ja hän kysyy minulta jotain viikonlopusta, en voi olla täysi idiootti hänelle :)

Esim sinä kiva Virolainen kassaneiti keskustan läheisyydestä ;)

Vierailija
11/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Ostarin Helmestä 20 vuotta sitten. Siis kapakasta ja mies osasi tanssia humppaa.

Vierailija
12/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Monella rima myös aivan liian korkealla omaan "markkina-arvoon" nähden, sen oon huomannu monesti vuosien varrella.

Voi ei, tykkäilen ihan normi varastoduunareista.

Tarvii varmaan alentaa tasoa. Ainiin mut eihän puliukot ole tindeeissä.

Ehkä sit pärjäilen vaan yksin 😬

13/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Mitä kriteerejä sulla on miehelle?

Mitkö on turn off?

Vierailija
14/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Ei hätää, sunkaltaisille en lähde avaamaa edes katsekontaktia.

Jos huomaan iloisen kassaneidin, kenen kanssa rupateltu aiemmin ja hän kysyy minulta jotain viikonlopusta, en voi olla täysi idiootti hänelle :)

Esim sinä kiva Virolainen kassaneiti keskustan läheisyydestä ;)

Hyvä vaan jos huomaat heti ettei ole mitään tsäänssejä.

Vierailija
15/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Mitkö on turn off?

Itse haen Tinderissä alle 50km etäisyydeltä +-4 vuotta omasta iästäni olevia. Turn off: ei kuvaa, huono kuva, ulkkari, tupakoi, lihava, haluaa lapsia, omaa hyvin pieniä lapsia, yh, ei kerro profiilissana mitään, profiilista ei löydy mitään yhteistä kanssani tai profiilissa mikään ei herätä kiinnostusta tutustua toiseen. 

Vierailija
16/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista, kaikki pelimieskikat käytäen. Nyt naimisissa 10v.

17/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Mitkö on turn off?

Itse haen Tinderissä alle 50km etäisyydeltä +-4 vuotta omasta iästäni olevia. Turn off: ei kuvaa, huono kuva, ulkkari, tupakoi, lihava, haluaa lapsia, omaa hyvin pieniä lapsia, yh, ei kerro profiilissana mitään, profiilista ei löydy mitään yhteistä kanssani tai profiilissa mikään ei herätä kiinnostusta tutustua toiseen. 

Kelpuutako kuitenki miehiä joilla on jo lapsia? Jos seki turn off nii vähiin käy, varsinkin jos selvästi yli 30v. Ulkkarit, voisit antaa mahiksen joilleki? Mikä on lihava, ootko itse hyvännäköinen ja tikissä? Onko pituusrajaa?

Tuu vähä vastaan ja hieman avoimemmin. Voit yllättyä.

Tai sit olla yksin.

Vierailija
18/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, harrastuksista, kadulta, baarista, tuttujen sohvalta. Pitää kyllä nähdä hieman enemmän vaivaa tutustuakseen toiseen jos ihan tosissaan etsit elämänkumppania. Se että lukee jonkun profiilin ja katsoo kuvan ei oikeasti kerro yhtään mitään ihmisestä.

Vierailija
19/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Mitkö on turn off?

Liian komea tai liian urheilullinen, varakas, ylikoulutettu tms paremman luokan ihminen menee vasemmalle. Ei turnoff muttei heillä ole mun kanssa mitään yhteistä.

Kuten myös itseäni lyhyemmät, seksinvonkaajat, tekstittömät, tosi ylipainoiset, varatut saavat ruksia ja eläinihmiset =olen allerginen.

Aika tavikset varastomies-it-heput oikealle. Saa olla kalju tai isimahaa.

Ap

Vierailija
20/22 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Mitkö on turn off?

Tämä tais nyt olla jonkun ohiksen kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan