Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden lieden ja uunin käyttöönotto

Vierailija
04.12.2022 |

Hei, jos käytän vain uutta keraamista liesiä, niin tarviiko minun laittaa uusi uuni ensiksi päälle jotta valmistusaineet yms sulaa? Ja mitä jos uunissa on tarroja, ei kai ne pala käytössä, siis valmistajan tarroja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää hajua. Tuskinpa noitakaan asioita ohjekirjassa kerrotaan

Vierailija
2/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika kurjaa olisi jos lieden VALMISTUSaineet kuten esim se teräs sulaisi eka käytöllä. Ja sähköjohdotkin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se ohjekirja käteesi ja lue siitä ensin ennen kuin kysyt täältä mitään. Tuo asia on sellainen, joka täytyy kertoa ohjekirjassa.

Vierailija
4/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika kurjaa olisi jos lieden VALMISTUSaineet kuten esim se teräs sulaisi eka käytöllä. Ja sähköjohdotkin....

Ehkä uuni on vain enemmänkin kosmeettinen seikka tai koriste-esine eikä oikeasti ruuanlaittoa varten? 

Vierailija
5/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa lukee ainoastaan että ennen uunin käyttöä tulee se kuumentaa, mutta liedestä ei lue mitään tuollaista?? Myöskään tarroista ei lue tekstiä, minun mielestä outoa että uunin sisällä tarroja jossa lukee puhelinnumero tms... Niistä ei lue että kestääkö ne käyttöä.

Vierailija
6/6 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeissa lukee ainoastaan että ennen uunin käyttöä tulee se kuumentaa, mutta liedestä ei lue mitään tuollaista?? Myöskään tarroista ei lue tekstiä, minun mielestä outoa että uunin sisällä tarroja jossa lukee puhelinnumero tms... Niistä ei lue että kestääkö ne käyttöä.

Onko kenties arvokilpi? Se on hyvin tärkeä olla kiinni liedessä, tarvitset sen tietoja esim jos joudut ottamaan yhteyttä huoltoon.