Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas se aika vuodesta

Vierailija
03.12.2022 |

Kun alkaa ahdistaa. Muut ympärillä viettää joulua perheiden kanssa ja minä vietän yksin. Ei ole miestä ei lapsia. Omat vanhemmat vai riitelee jouluna niin ei sinne halua mennä kuin pikakäynnille ja sisarukset viettää omien perheiden kanssa. Kaipaan niin kovasti että olisi oma mies ja perhe jonka kanssa olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. On monia sinkkuja. Entä jos keskittyy omiin tekemisiin ja kodinlaittoon, kävelyllä piipahtaa. Talvi varmaan korostaa tuota kaikilla kylmyydellä, ehkä pimeydelläkin vähän.

Vierailija
2/5 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut yksin jouluna .Moni muukin on.Siti valitamatta asiaa,edes minä..Vaikka kuinka surullinen olisi.Kun joulu mielletään perheiden juhlaksi.Tietysti nostaa sinulle paineita kun tutut ,työkaverit tai opiskelukaverit kysyy joulustasi Ja kehuvat mitä ostavat ,tekevät ja millä kokonpanolla tapaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa miehen kunhan kelpuuttaa omantasoisen ätmin. Ihan oma valintasi että joudut olee jouluna yksin koska voisit kelpuuttaa alemman tason miehen kumppaniksesi.

Vierailija
4/5 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttti ätmi kirjoitti:

Nainen saa miehen kunhan kelpuuttaa omantasoisen ätmin. Ihan oma valintasi että joudut olee jouluna yksin koska voisit kelpuuttaa alemman tason miehen kumppaniksesi.

HV

Vierailija
5/5 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut yksin jouluna .Moni muukin on.Siti valitamatta asiaa,edes minä..Vaikka kuinka surullinen olisi.Kun joulu mielletään perheiden juhlaksi.Tietysti nostaa sinulle paineita kun tutut ,työkaverit tai opiskelukaverit kysyy joulustasi Ja kehuvat mitä ostavat ,tekevät ja millä kokonpanolla tapaavat.

Miten se on sinulta pois jos kerron ääneen omat tunteeni asian suhteen?!