Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korrekti koskettelu Tindertreiffeillä?

Vierailija
03.12.2022 |

Suomalaisille toisen koskettaminen on todella vaikeaa ja koetaan helposti toisen intimiteetin rikkomiseksi. Toisaalta suomalainen on/off. Ensin ei saa ollenkaan edes koskettaa ja sitten pannaankin ihan ilman mitään estoja.

Onko Tinder treffit tuonut tähän uuden käytännön? Saako Tindertreffeillä kosketella toista enemmän kuin arjessa tai vanhanajan treffeillä? Kokemuksia? Toiveita?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jäänsärkijä on puristaa naista tissistä ja sanoa kovaan ääneen TÖÖÖT!

Vierailija
62/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nainen miten haluaisit, että sinua kosketetaan toisilla ja kolmansilla treffeillä niin, että tutustuminen etenee. Hyviä ja huonoja kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nainen miten haluaisit, että sinua kosketetaan toisilla ja kolmansilla treffeillä niin, että tutustuminen etenee. Hyviä ja huonoja kokemuksia?

Kerroin jo ekalla sivulla. Mies esim ottaa kainaloon, silittelee ja tekee aloitteen suutelemiseen. Ja olennaista on, että mies on aloitteellinen osapuoli ja varma mutta lempeä otteissaan. En ala tukemaan itseäni väkisin miehen syliin. Huono kokemus on ollut esim sellainen, jossa mies ei uskaltanut edes hipaista minua vaan selvästi odotti, että minä tulen ensin iholle. Ja kyseleminen.

Vierailija
64/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jo ekalla sivulla. Mies esim ottaa kainaloon, silittelee ja tekee aloitteen suutelemiseen. Ja olennaista on, että mies on aloitteellinen osapuoli ja varma mutta lempeä otteissaan. En ala tukemaan itseäni väkisin miehen syliin. Huono kokemus on ollut esim sellainen, jossa mies ei uskaltanut edes hipaista minua vaan selvästi odotti, että minä tulen ensin iholle. Ja kyseleminen.

Saako jo tokilla treffeillä pussata?

Vierailija
65/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako jo tokilla treffeillä pussata?

Ainakin minua saa. Toisia treffejä ei olisi tullut jos mies ei sen verran miellyttäisi.

Vierailija
66/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tinder tapaamisella töksäytän sormen toisen ryppyyn.

67/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kosketan aina, jos oon kiinnostunut. Ensin olkapäälle, kättä yms. Seuraavaksi ohimennen reittä. Siin ei menetä mitään. Voi johtaa muuhun tai olla johtamatta.

Tokalla tai kolmannella yleensä seksiin jos ottas tuulta alleen.

Toki jos ei mitään kipinää havaittavissa, jätän koskettelun halaukseen tullessa ja mennessä.

m33

Vierailija
68/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavismies, joten mulla selvä kaava, jos kiinnostusta ilmenee

1. treffi: hali

2. treffi: pusu

3. treffi: seksi

Jos olisi joku Riku Nieminen tyyppinen julkkis, järjestys olisi varmasti käänteinen

Vierailija
69/74 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Mä kosketan aina, jos oon kiinnostunut. Ensin olkapäälle, kättä yms. Seuraavaksi ohimennen reittä. Siin ei menetä mitään. Voi johtaa muuhun tai olla johtamatta.

Tokalla tai kolmannella yleensä seksiin jos ottas tuulta alleen.

Toki jos ei mitään kipinää havaittavissa, jätän koskettelun halaukseen tullessa ja mennessä.

m33

Luulin että olet joku vanha kurppa kun toisessa ketjussa kerroit lirkuttelevasi kassatytöille. Näemmä sit nuorempikin setämiespolvi osaa.

Vierailija
70/74 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tosi arkoja koskettamaan, vaikka olisi ties kuinka monennet treffit jo kyseessä. 

Olen suudellut kahta miestä ja kumpikin heistä kysyi siihen lupaa...

Ne on kysyneet lupaa sen takia ettet ole antanut tarpeeksi selkeää merkkiä ja tehnyt aloitetta läheisyytteen. Kyllä naiset sais niitä alotteita tehdä rohkeasti nimimerkillä useilla tindertreffeillä käynyt ja parikin kertaa nainen laittanut viestiä perään että olisi halunnut lisää pussailla mutta ei tee aloitteita eikä myöskään johdattele sitä omaa aloitetta mihinkään kun mies halaa jne

Vierailija
71/74 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin naisilta mitä ovat mieltä sellaisesta voimakkaasta halaamisesta, jolla painaa naisen rinnat omaansa vastaan? Siis ei mitään kourintaa vaan ihan vaan jos haluaa tuntea naiset rinnat omaansa vastaan. Hyvä vai paha?

Ap

Paha, ainakin itsellä selkäranka rutisee tuollaisesta helposti ja kiljahdan kivusta. En uskaltaisi tavata uudestaan, epäilisin taipumusta väkivaltaan ja toisen satuttamiseen "vahingossa".

Vierailija
72/74 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo miehen suuteluluvan kysyminen on muka negatiivista joillekin naisille? Siinähän varmistuu, että kaikki menee laillisesti? Selittäkää naiset.

Vierailija
73/74 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo miehen suuteluluvan kysyminen on muka negatiivista joillekin naisille? Siinähän varmistuu, että kaikki menee laillisesti? Selittäkää naiset.

Koska se kertoo siitä, että mies epäilee saako tehdä niin.

Vierailija
74/74 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tosi arkoja koskettamaan, vaikka olisi ties kuinka monennet treffit jo kyseessä. 

Olen suudellut kahta miestä ja kumpikin heistä kysyi siihen lupaa...

Ne on kysyneet lupaa sen takia ettet ole antanut tarpeeksi selkeää merkkiä ja tehnyt aloitetta läheisyytteen. Kyllä naiset sais niitä alotteita tehdä rohkeasti nimimerkillä useilla tindertreffeillä käynyt ja parikin kertaa nainen laittanut viestiä perään että olisi halunnut lisää pussailla mutta ei tee aloitteita eikä myöskään johdattele sitä omaa aloitetta mihinkään kun mies halaa jne

Mutta siitä huolimatta nuo miehet ovat kuitenkin halunneet suudella? Eikö suuteleminen olisi hyvä jättää siihen ajankohtaan, kun ei ole mitään epäselvyyttä toisen osapuolen suuteluhalusta?

Sä olet ollut väärä noille naisille, ei tuossa mitään sen kummempaa ole. He olisivat halunneet miehen joka osaa viedä tilannetta oma-aloitteisesti ja itsevarmasti, eikä odota aloitetta tai johdattelua naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä