Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kai minäkin koulukiusaaja, ei siitä mihinkään pääse

Vierailija
03.12.2022 |

Näin se vaan on.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noista vanhoista..

Vierailija
2/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olit?

En tiedä, olin vaan. Ei minulla sen kummempaa motiivia ollut. Pidin hauskaa muiden kustannuksella kun itsellä oli tylsää.

Vierailija
4/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ja rillipäät sai tuta minun raivoni! Myös kaikki rääpäleet eli ne pirimutsien kakarat jotka jäivät kitukasvuisiksi kun rahat meni kamaan, tupakkiin, viinaan eli sekakäyttöön. Joku saakelin 160 cm tonttu tulee hyppimään, isken polvella hampaat kurkkuun.

Itse en ollut noin sicko. Mene hoitoon. Itse vaan heittelin vitsejä ja esim saatoin vetää tuolin alta tms. Pikkujuttuja. 

Vierailija
5/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöt tulevat esille usein jo peruskoulussa. Mikä teidät vinoutti? Geenit vai kotiolot?

Vierailija
6/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriöt tulevat esille usein jo peruskoulussa. Mikä teidät vinoutti? Geenit vai kotiolot?

Varmaankin geenit. Tulen hyvästä perheestä.

Vierailija
7/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on ok. Älä murehdi ap.

Vierailija
8/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Asia oli ja meni. Olit lapsi ja lapset on tyhmiä. Olin itse koulukiusattu enkä minä koe nyt aikuisena, että entiset kiusaajani eli silloiset lapset ovat enää edes olemassa. Rikos on vanhentunut.

Vierailija
9/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinikäiset traumat ei vanhene koskaan. Miten aiot sovittaa törkeät kiusaamisrikoksesi? Parasta olisi tietenkin, ettei sinua enää olisi.

Vierailija
10/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu kiusaaminen on just jees. Itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies asserttaa dominanssii hierarkiassa kiusaamis toiminnalla.

Itse olen menestyksekkäästi jatkanut kiusaus toimintaa myöskin duunis.

Vierailija
11/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaako edes?

Vierailija
12/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka ei puutu kiusaamiseen on itse kiusaaja. Aina. 99% prosenttia ihmisistä on kiusaajia tai kiusattuja, 1% puolustaa kiusattuja.

Vierailija
13/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin vertaus olisi sotarikos ja/tai raiskaus. Toisen ihmisen persoonaan olemukseen ilman lupaa kajoamista.

Vierailija
14/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja kai minäkin, aika passiivinen sellainen, mutta kuitenkin. Toki minuakin kiusattiin ja siksi kai olin kiusaajana myös, ettei kiusaaminen vain kohdistuisi minuun. Pikkuveljeni oli rohkeampi ja meni tiettävästi ainakin kerran auttamaan kiusattua. Perustettiin bändi kolmistaan, minä, veljeni ja tämä kiusattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi