Olin kai minäkin koulukiusaaja, ei siitä mihinkään pääse
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit?
En tiedä, olin vaan. Ei minulla sen kummempaa motiivia ollut. Pidin hauskaa muiden kustannuksella kun itsellä oli tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Läskit ja rillipäät sai tuta minun raivoni! Myös kaikki rääpäleet eli ne pirimutsien kakarat jotka jäivät kitukasvuisiksi kun rahat meni kamaan, tupakkiin, viinaan eli sekakäyttöön. Joku saakelin 160 cm tonttu tulee hyppimään, isken polvella hampaat kurkkuun.
Itse en ollut noin sicko. Mene hoitoon. Itse vaan heittelin vitsejä ja esim saatoin vetää tuolin alta tms. Pikkujuttuja.
Luonnehäiriöt tulevat esille usein jo peruskoulussa. Mikä teidät vinoutti? Geenit vai kotiolot?
Vierailija kirjoitti:
Luonnehäiriöt tulevat esille usein jo peruskoulussa. Mikä teidät vinoutti? Geenit vai kotiolot?
Varmaankin geenit. Tulen hyvästä perheestä.
Kiusaaminen on ok. Älä murehdi ap.
Ei se mitään. Asia oli ja meni. Olit lapsi ja lapset on tyhmiä. Olin itse koulukiusattu enkä minä koe nyt aikuisena, että entiset kiusaajani eli silloiset lapset ovat enää edes olemassa. Rikos on vanhentunut.
Elinikäiset traumat ei vanhene koskaan. Miten aiot sovittaa törkeät kiusaamisrikoksesi? Parasta olisi tietenkin, ettei sinua enää olisi.
Koulu kiusaaminen on just jees. Itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies asserttaa dominanssii hierarkiassa kiusaamis toiminnalla.
Itse olen menestyksekkäästi jatkanut kiusaus toimintaa myöskin duunis.
Jokainen, joka ei puutu kiusaamiseen on itse kiusaaja. Aina. 99% prosenttia ihmisistä on kiusaajia tai kiusattuja, 1% puolustaa kiusattuja.
Lähin vertaus olisi sotarikos ja/tai raiskaus. Toisen ihmisen persoonaan olemukseen ilman lupaa kajoamista.
Kiusaaja kai minäkin, aika passiivinen sellainen, mutta kuitenkin. Toki minuakin kiusattiin ja siksi kai olin kiusaajana myös, ettei kiusaaminen vain kohdistuisi minuun. Pikkuveljeni oli rohkeampi ja meni tiettävästi ainakin kerran auttamaan kiusattua. Perustettiin bändi kolmistaan, minä, veljeni ja tämä kiusattu.
Mitäs noista vanhoista..