Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huorahtavinta mitä olet tehnyt?

N27
03.12.2022 |

Meillä oli eilen pienet illanistujaiset, minun ja miesystäväni lisäksi paikalla oli muutama meidän tuttava. Syötiin hyvin, juotiin viiniä ja pelailtiin porukalla Aliasta. Aloin jossain kohtaa olemaan humalassa ja mieheni pyysi minua ottamaan häneltä suihin. Suostuin tietysti tähän ja oltaisiin hyvin voitu mennä makuuhuoneeseen tai vessaan, mutta päädyimme jostain syystä hoitamaan homman sohvalla kaikkien edessä.

Mies istui sohvalla ja minä olin polvillani hänen edessä. Mies nosti mekkoani sen verran ylös, että pyllyni ja alushousut oli myös kaikkien nähtävillä. Varmaan 10-15min imin miestäni ystäviemme nähden ennen kun kumppani vihdoin tuli suuhuni.

Nyt on hiukan ristiriitaiset fiilikset. Tapahtuneen ajattelu saa minut edelleen kiihottumaan vahvasti, mutta toisaalta myös aikamoinen häpeä tässä on läsnä nyt.

Mitäs huorahtavaa te olette tehneet?

N27

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaverit tykkäsi? Luuletko että haluavat vielä tavata?

Vierailija
2/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Kake 57, Ilomantsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko veloitit sessiosta?? Muutenhan siinä ei ole mitään huorahtavaa!

Vierailija
4/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä keskustelupalsta on muuttunut vuosien aikana. Ennen nämä keskustelun avaukset oli sellaisia, että ne olis voinut tapahtua ihan oikeasti, mutta nykyään täyttä mielikuvitusta.

Vierailija
5/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä keskustelupalsta on muuttunut vuosien aikana. Ennen nämä keskustelun avaukset oli sellaisia, että ne olis voinut tapahtua ihan oikeasti, mutta nykyään täyttä mielikuvitusta.

Miksei muka tämä ap:n kertoma olis voinut tapahtua?

En ole ap.

Vierailija
6/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Naisten kanssa naidessa kun tulee lopulta se sama tunne: huoraamista aina kaikki. Naiminen naisten kanssa on. Se siinä varmaan on mikä viehättää? Joo. Luulen etten ole ainoa joka tuntee niin.

Vierailija
7/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin seksistä rahaa, se oli aika huorahtavaa

Vierailija
8/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sanavalinnat nyt ei ole oikein osuvia

-27-vuotiaalle

- naiselle

Yritä vähän paremmin ensi kerralla.

Vierailija
9/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "huorahtavaa" on siinäkun nainen nauttii? Ei mitään.

Vierailija
10/17 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin esimieheni kusta suuhun pikkujouluissa.

Vierailija
11/17 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sundbergin Jari kirjoitti:

Annoin esimieheni kusta suuhun pikkujouluissa.

Sua on kusetettu koko työelämän ajan ja pikkujouluissa tulee huipennus?

Vierailija
12/17 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä sattuu humalassa. Olimme laivalla, mentiin hyttiin jatkoille kahden muun miehen kanssa. Oma mieheni sanoi yhtäkkiä, että nyt sitten strippaat meille kaikille. Ja strippasin. Kimppaseksiähän siitä sitten tuli. 😋. Jäihän tästä myös hauska sekä kiihottava muisto, sillä en koskaan ollut ollut kolmen miehen haluttavana yhtäaikaa.

Vierailija
13/17 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellanen, kun oltiin purjehtimassa. Pitkä reissu takana, muutama kiva pysähdys, kun tuotiin venhoa Saksasta Suomeen, miheni ja kaksi perhetuttua miestä mukana.  Yli viikko meni, kun ei ollut kiire mihinkään.... Ennen Hankoa jäätiin vielä yöpymään ja käytiin vuokrasaunassa. Vähän meni juopotteluksi ja jotenkin siinä 'kaverihengessä' tuli sovittua että vähän naidaan kaikkien paineet pois enne kun saavutaan rantaan. Sain kolmen miehen himot itseeni ja täytyy sanoa, että hekä kiihottavinta ikinä mit itselleni on käynyt. Ei olla kauheesti tapahtuneesta juteltu ,mutta omalla kohdallani voi sanoa että oli vähän huoramainen olo kun herrat nussi omat halunsa minuun. Ei kaduta.

Vierailija
14/17 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö aluksella ollut muita naisia mihin laskea mälliä

Vierailija
15/17 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, kun lähdin hiihtoreissulla Lapissa vieraan mukaan jatkoille heidän mökkiinsä. Naitiin kunnolla ja molemmat nukahdettiin, heräsin yöllä siihen kun hänen kaverinsa saapui. Juteltiin vähän, tarjosi kuohuvaa ja talutti omaan huoneeseensa, annoin hänenkin naida kun aikansa minua lämmitteli ja halu oli hänellä(kin) niin kova. Aamun juttu olikin sitten yhteissauna ja uusittiin molempien kanssa. Tästä on aikaa n kymmenen vuotta, mutta vieläkin vähän hymyilyttää se hölmöily.

Vierailija
16/17 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu maksaa mulle säännöllisesti 100e ku runkkaan. Yks makso kerran tonnin suihinotosta. Muuta tollasta en oo tehny. Alusvaate ja kuva myyntiä ei lasketa. On tarjottu parisataa panosta muutamaan otteeseen mutta en ole suostunut.

Vierailija
17/17 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorahtavinta on varmaan ollut sekasauna ystäväporukassa, jonka jälkeen mieheni sanoi pannessamme, että oli hänen mielestä kiihottavaa katsella, miten muut miehet katselivat minua saunassa. En usko, että edes katselivat, koska en ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta tuo kommentti sai olon kivasti lutkamaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi