Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina tykännyt lukea kuolinilmoituksia. Nuorena kun näki jonkun 45vuotiaan kuolleen mietti" no se alkoi olla vanha", nyt kun itse on melkein 45 niin miettii "noin nuori!"

Vierailija
03.12.2022 |

Ei tässä olla toinen jalka haudassa vaikka nuorena tuntui siltä, että nelikymppiset on melkein mummoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systein kanssa kun emme tupakoi emme juo.Hesaria nuorena yhdessä katsotiin ja lopuksi kuolin ilmotukset Sunnuntai lehdestä. Todeten kuolin ilmotuksita, taas on paljon jengiä jotka teneet tupakka lakon ja laitaneet viina korkin kiini.

Vierailija
2/3 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuo perspektiivin muuttuminen on tosi yleistä, mutta itseäni tuo näkökanta on aina hämmentänyt, sillä minä en kyllä teininäkään pitänyt nelikymppisiä minään ikäloppuina. 45-vuotias kuollut olisi vaikuttanut minusta lapsenakin aivan liian nuorelta kuolemaan.

Minulla ja yläkoulukavereillani oli aina näyttelijäihastuksetkin yli kolmekymppisiä. En osannut ainakaan tuolloin ajatella sen olevan mitenkään erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jos kuolee 45 vuotiaana, traagista koska siilloin on vasta keski-iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan