Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Storytellin hinnanousu

Vierailija
02.12.2022 |

Aiotko jatkaa tilausta?

Minä peruin oman tilaukseni eilen. Syynä törkeä hinnannousu, jonka myös kerroin.

Mikäköhän tuossa on takana, että potkitaan iso osa asiakkaista pois korottamalla hintaa noin paljon kerralla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, just meinasin vaihtaa BookBeatista Storyteliin, kun BookBeat nosti hintansa myös johonkin 24 euroon jokin aika sitten. Storytel on mielestäni lisännyt kirjavalikoiman yhtä laajaksi kuin BookBeat, joten se lienee hintakorotuksen takana. On kyllä mielestäni aika kallis, elokuva ja tv-sarjapalveluitakin saa 10e/kk.

Kyllä Storytelillä on alusta asti ollut laaja valikoima suomeksi ja englanniksi sekä ruotsia, espanjaa, italiaa ja venäjääkin valikoimissa vaan onko BookBeatilla?

En tiedä, enkä jaksa tarkistaa mitä kieliä BookBeatilla on, kun itse luen ja kuuntelen vain suomeksi ja englanniksi. Mutta laajin valikoima sillä on mielestäni ollut aina, paitsi nyt molemmat mainostavat yli 700 000 kirjaa.

V. 2017 verratessani Storytel oli laajempi kuin Bookbeat ja silloin tosiaan liityin Storyteliin ja olin asiakkaana nyt lokakuuhun -22 asti.

Vierailija
22/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ja hbo max maksavat alle kympin kuussa. On tuo 23€ huikean kallis pelkästä ääneen luvusta niihin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähän kikkailee, niin täyttä hintaa ei tarvitse maksaa kuin silloin tällöin.

Vierailija
24/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

276€ vuodessa 😳

Vierailija
25/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, just meinasin vaihtaa BookBeatista Storyteliin, kun BookBeat nosti hintansa myös johonkin 24 euroon jokin aika sitten. Storytel on mielestäni lisännyt kirjavalikoiman yhtä laajaksi kuin BookBeat, joten se lienee hintakorotuksen takana. On kyllä mielestäni aika kallis, elokuva ja tv-sarjapalveluitakin saa 10e/kk.

Ei noita kuukausimaksuja kannata ottaa. Itse otan aina yksittäin kuunteluun minkä kirjan milloinkin haluan.

Mitä palvelua käytät?

Vierailija
26/26 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

276€ vuodessa 😳

Pitääkö vapaa-ajalla istua hiljaa pimeässä? Kaikki tekeminen maksaa nykyään. Jos ei muuten, niin tarvikkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme