Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet kännykkäkaupasta, jossa saa kännykän ja ja puheaikaa?

Vierailija
09.11.2006 |

Ostin juuri Nokian hienon kamerapuhelimen, 100 tekstaria ja 400min. puhetta ja 4 jotakin tiedonsiirtoa tai jotain, maksaa 34,90e kuussa. Puhelin on hieno, saan puhua paljon. Olen kyllä tyytyväinen!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kännipäissäs hävität puhelimen tai moksautat sen katuun??

Oliko sulla 24kk sopimus?

Vierailija
2/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali kotivakuutus korvaa vahingot. Puoli vuotta on kuluvien osien takuu, muut isommat osat on takuussa sen 2 vuotta. Enkä muuten juo koskaan kännejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa joudut siis hommaamaan itse uuden puhelimen, jos puhelin vaikka putoaa maahan ja hajoaa?

Eihän mikään takuu kai tällaisia tapahtumia korvaa?

Ja vaikka ostat itse uuden puhelimen (tai siis sinä+kotivakuutus) maksat uuden puhelimen hinnan lisäksi myös sitä vanhaa puhelinta sen kuukausimaksun verran.

Olenko aivan väärässä?

Vierailija
4/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim mieleiseni puhelin, jolla puhun minulle sopivalla liittymätyypillä n. 500min ja 140viestiä ja laskua 15e/kk!!!

Vierailija
5/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemuksia tuollaisesta kytkykaupasta ulkomailta. Homma toimi hyvin niin kauan kun sopimus oli voimassa, mutta kun sopimus loppui ja puhelimen simlukon piti aueta, ei niin käynytkään. Eli mulla on edelleen puhelin joka toimii vain ko. operaattorin simillä, valitettavasti vain asun nyt Suomessa enkä todellakaan aio hommata simiä muualta. Jatkuva soittelu ulkomaiseen palvelunumeroon on sen verran kallista, etten viitsinyt sitä kauaa jatkaa ja lähimmässä liikkeessä käymisen hinnalla sain hyvän puhelimen täältä.

Onko näissä Suomalaisissa kytkykauppapuhelimissa tuollainen simlukko, vai oliko se vain sen operaattorin tapa?

Vierailija
6/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puhelin on sim-lukittu tai jotain tuollaista vastaavaa.

En ole kauheasti perehtynyt aiheeseen, mutta nuo ilmoitukset ovat välillä vähän liian hyviä ollakseen totta.

Ja kannattaisiko operaattoreiden tai mitä ne tahot nyt olikaan, käydä tätä kytkykauppaa jos juuri heille itselleen ei tulisi suurta hyötyä...

Mä olen myös tyytyväinen tähän nykyiseen liittymään jossa maksan vaan sen mitä käytän. Puhelintakin vaihdan milloin lystään. Enkä tee mitään jollain 400 euron luurilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi