Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla vanha ensisynnyttäjä!!!:)

Vierailija
09.11.2006 |

Olen nyt 39-vuotias ja odotan kaksosia! Ihan luomuna pantu alulle, ilman mitään hormoonihoitoja. Olen niin onnellinen!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeesti oo noin dorka...

Vierailija
2/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain kaksoseni 26v ja nyt olen tosi onnellinen kun he ovat jo omatoimisia ekaluokkalaisia ja minä olen silti nuori:))

Toisaalta voisin vielä " vanhoilla päivillä" haluta yhden lapsen, mutta en oikeasti tiedä jaksanko enää aloittaa kaikkea alusta.

T. neljän lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ja vaude.. KAKSOSET!! Onnittelut siis tuplaten!

t. Eräs joka tuli äidiksi 19v. ja nyt odottaa neljättään, ikää 28 (kohta 29)

Ja pakko heittää kysymys loppuun.. Miksi äidin iästä täytyy tehdä tällä palstalla niin suurta numeroa??

Eikö se ole ihan sama, oletko 18v vai 45v? Äidiksi tulet / äiti olet kuitenkin, ikään katsomatta!

Äitiys on hieno asia, omat lapset ovat kultaakin kalliimpia aarteita, lapsille oma äiti on maailman rakkain.. Mitä ihmettä siinä numerot vaikuttaa mihinkään??

Vierailija
4/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoiässä nyt ite tekemään lapsia... huoh... niin booring ja ajattelematonta

Vierailija
5/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olet noin iloinen, positiivisuus tarttuu:)

Olet ehtinyt jo viettää vapaata nuoruutta ja olet ehkä taloudellisesti vakavarainen. Nyt on hyvä aika tulla äidiksi.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
6/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onnistuu saamaan lapsen nuorella iällä, joku vähän varttuneempana, ja kummassakin vaihtoehdossa on omat hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
7/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on, vielä ei ole ihmisten käsissä koska täältä poistutaan. Samassa veneessä ollaan kaikki, iästä riippumatta. Tällä siis haluan sanoa, että ei ole sanottua kuinka kauan lapset saavat vanhempansa pitää, ovat sitten nuoria tai vanhoja. Ja ei kannata antaa tilastotietoa kuinka vanhempana useimmat sairaudet saadaan helpommin.. joopa joo. Mitenkäs autokolarit ym.

Vierailija
8/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitten kun on taloudellisesti täysin omavarainen. Näin se oli ennen ja näin se on nytkin, vaikka taloudellinen omavaraisuus saavutetaan aina vaan myöhemmällä iällä. Ainoa reunaehto on tietty ihmisen fysiologia, fyysisesti olisi ihanteellisinta synnyttää 20-25-vuotiaana. Silloin vaan aika moni on vielä persaukinen opiskelija.

Vierailija
9/9 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olis voinut kuvitellakaan, että olisin esikoisen synnyttänyt vasta nelikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi