Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ns karsinut elämästäsi ihmisiä joiden kanssa ei enää viihdy?

Vierailija
02.12.2022 |

Itsellä vähän ystäviä mutta mietin mitä tekisin yhden kanssa. On sellainen päällekäyvä ihminen. Tai sellainen joka pystyy sanomaan ihan mitä vaan päin näköä.

Itse olen täysin toisenlainen eikä ole tarvetta päteä yms.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerien velavanhatpiikojen ei tarvitse karsia, kun se tapahtuu ihan itsestään.

Vierailija
2/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et siedä persoonallisia ihmisiä. Kaikkien pitäisi olla lampaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerien velavanhatpiikojen ei tarvitse karsia, kun se tapahtuu ihan itsestään.

Kuulostat katkeralle. Kuinka pitkää tuomiota lusit ennen kuin mukulat muuttaa kotoa?

Vierailija
4/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Ap kaverillesi palvelus ja katkaise välit.

Vierailija
5/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää löytää ensin hyvä kumppani, ennen kuin edes suunnittelee mitään.

Ei katkeriin ja ilkeisiin ihmisiin tarvitse "vanhapiikojenkaan" tyytyä. 🖤

Vierailija
6/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En esimerkiksi viihdy valehtelijoiden kanssa, mutta karsintaa tapahtuu muillakin syillä. Mitä niitä turhaan katselemaan, sanotaan että noin 4 henkilöä on selvinnyt "jatkoon" näin 30 vuoden aikana. Ulos on tietysti jäänyt hyviäkin tyyppejä mutta laatu korvaa määrään, sanotaan vaikka noin.

Vierailija
7/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siitä alkoi mielenrauhainen elämä.

Vierailija
8/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenien miehiä joka vuosi.

Vierailija
9/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihmissuhde on vain jäänyt, vaikka olimme ihan hyviä kavereita. En oikein tiedä, miksi se hiipui. Jos soittaisi, juttelisin.

Vierailija
10/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani sellainen, että tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta oikeasti lähelle pääsee aika harva.  Välttelen vaistomaisesti ihmisiä, joiden seurassa en viihdy. 

Vierailija
11/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös hyvin aggressiivinen kaveri nuoruusajoilta jäänyt. Puuttui asioihini, tivasi ja uteli inhottavasti. Oli aina ihmeellinen tilivelvollinen olo. Pomotteli myös koko ajan.

Monta vuotta kuulostelin muuttuisiko tunne että en halua tavata häntä. Lopulta sanoin selitykseksi että halutaan eri juttuja kaveruudsta. Asutaan kaukana toisistamme ja tapaaminen vei voimia ja rahaa myös.

Itse en haluaisi kenenkään olevan kanssani velvollisuudesta.

Vierailija
12/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karsinut ja jatkossakin karsin. En jaksa ihmisiä, jotka eivät uskalla sanoa suoraan mitä oikeasti ajattelevat, tai ihmisiä, jotka eivät uskalla väitellä vaikkapa mielipideasioista tai jotka puhuvat rivien väleillä. Monet uskaltavat netissä, mutta face-to-face ei onnistu.

Vierailija
13/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. suosittelen.

Vierailija
14/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ystävä puhuu pahaa selän takana. valehtelee tms.dealbreak juttua tekee, niin on selvää että ei ole ystävä oikeasti .vaan jopa on paha ihminen.sellaisen kanssa voi lopettaa ystävyyden esim.lopettamalla soittelun ja tapaamisen.ei tarvi sanoo pahasti tai muuten riidellä.ihmiset voi tehdä kamalia asioita toisille.esim.yrittää suhdetta sun miehen kanssa tms. pahaa.silloin välien katkaisu voi jopa pelastaa oman ja perheen elämän.ei ole velvollisuutta jatkaa ihmisuhdetta pahaan ihmiseen.

frenemies on ihan tunnettu ilmiö kateus vaikuttimella.googlatkaa shanguelle robinson tapaus youtubesta.

Vierailija
15/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Olen karsinut elämästäni vain epäluotettavat valehtelijat.

Vierailija
16/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ihmisuhteet voi hiipua esim.pitkiin etäisyyksiin esim.toinen muuttaa ulkomaille tai toiselle puolelle suomea,sillon ei voi kyläillä enää välimatkojen ja  töiden takia ym. eli ei ole vihaa mut käytännön asiat hiipuu pikkuhiljaa.

Vierailija
17/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka monesti olen miettinyt, että perheeseen tai ainakin sisarukseen voisi laittaa välit kokonaan poikki. Epävakaa ja narsistinen ihminen, jonka kanssa kanssakäyminen kuluttaa vain energiaa ja tuottaa mielipahaa.

Vierailija
18/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän aiheuttama jaksamattomuus on karsinut myös ihmisiä vähemmäksi.  Tietysti yhteistyössä oman ominaislaatuni kanssa, joka on syrjäytymään taipumuksia omaava.

Vierailija
19/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen karsinut burnoutin seurauksena lähes kaikki ihmiset elämästäni. Olen nyt kuin kelopuu. Mietin jäädäkö vai lähteäkö.

Vierailija
20/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on aina ollut erityisen suuri tarve saada olla rauhassa. Nyt kun olen karsinut elämästäni jokseenkin kaikki ihmiset joiden kanssa en oikeasti halua olla tekemisissä, olen tosi tyytyväinen elämääni ja haluaisin kertoa jollekin tästä onnestani, mutta on kumman vähän ihmisiä joille kertoa :-D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi