Kyttäätkö toisten syömisiä
töissä? Mä ainakin tarkoin katson mitä muut syö. Teen sitten analyyseja ja arvostelen.
Kommentit (12)
En kyttää, mutta meidän työpaikalla kyllä tuollainen ruokakyttääjä on. Hän ei tyydy pohtimaan toisten ruokia omassa mielessään, vaan reippaasti kyselee mitä lautasella ja tuumailee estotta ääneen, paljonkohan kaloreita tuossakin annoksessa mahtaa olla ja lähteeköhän tuolla ruokamäärällä edes nälkä.
Eipä mua hirveästi kiinnostanut silloin kun töissä olin, mutta joskus ihmettelin mielessäni sitä ananas-raejuustomössöä jota jollain oli päivästä toiseen.
Mulla yleensä eväänä hk sininen lenkkimakkarapaketti.
Insinööri! kirjoitti:
Mulla yleensä eväänä hk sininen lenkkimakkarapaketti.
😂😂😂😂😂
juu näitä on nähty ja sitten annoskokojen( hui kuinka paljon sä syöt) taivastelijoita, jännä että itse olen normaalipainoinen ja taivastelijoilla joku jännä röllykkä keskivartalossa. Mä toki liikun muuallakin kun työpöydän-jääkaapin ja sohvan välissä :D
En ole koskaan kyttäillyt muiden syömisiä.
Savulohen syömisestä kollega vit tuili. Loput siitä pöydällä seisseestä lohesta meni roskiin. Otin alkuun pienen palan, koska yleensä en pidä siitä. Se olikin hyvää, joten suuriruokaisena kaikkien syötyä haun lisää ruokaa...
Syötäväksi se maksettu ruoka oli tarkoitettu, eikä kytättäväksi kuka syö ja mitä syö....
Ymmärrän veetuilyn, jos olisin hamstrannut sitä niin ettei muut saa. Nyt paljon meni vielä roskiin.
En ole dunissa. Ihan yksin syön kotona ,lähinnä mikro aterioita. Joten en kytää toisten syömistä. Mulla on tuttava joka kyllä jokaista naista kytää kevyessä likunta tunilla.Kuiskii katso kun toi on sitä tätä ym.Itse on kuiva korppu, ryhti huono.Ei omista varmaan peiliä ja ei näe omaa kehon kuvaa siksi?Pitäisi vaan mölynsä mahassa. Eilen suivannuin koko ihmiseen juuri tuo selkän pukotus muista.Katkasin välit hänen.
Voi että sentään...