Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboiko muut aamuisin heti herätessä vaikka olisi pissahätä?

Vierailija
01.12.2022 |

Monesti vapaapäivän aamuina nautiskelen pitkän kaavan mukaan kun ei ole kiire minnekään paitsi välillä karmea pissahätä mikä vähän sotkee puuhia mutta yritän sinnitellä täyden rakon kanssa ja sitten lopuksi vessaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen samalla ku masterbaittaan.

Vierailija
2/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän yleensä hädän kanssa sitten hommien loputtua kunnon helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kusen siinä samalla. Muija vaan suuttuu aina, kun sänky tulee märäksi.

Pasi 46v

Vierailija
4/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen hädän kestää sen aikaa sit lopussa helpotus vessaan.

Vierailija
5/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejaksen jlkeen en pysty kusemaan pikään aikaan. Järjetöntä olla kusematta ensin.

Vierailija
6/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on herännyt siihen, että on kova kusihätä ja kulli seisoo täysillä. Kiva siinä yrittää käydä kusella.

Vierailija
7/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans kusen siinä samalla. Muija vaan suuttuu aina, kun sänky tulee märäksi.

Pasi 46v

👎

Vierailija
8/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti on herännyt siihen, että on kova kusihätä ja kulli seisoo täysillä. Kiva siinä yrittää käydä kusella.

Tämä. Nuorena riitti, kun painoi kullia kustessa alas yhdellä kädellä. Nyt kun ikää on enemmän, niin joutuu painamaan kahdella kädellä, että osuu pönttöön.

Vierailija
9/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisisn kuin eräät tässä ketjussa, minä tosiaan masturboin kustessani. Pöntöllä käteni hyvin usein eksyy vítulleni ja samalla kusisuihkuuni. Jatkan  loppuun asti joko siinä tai sitten suihkussa.

Vierailija
10/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiiPu kirjoitti:

Toisisn kuin eräät tässä ketjussa, minä tosiaan masturboin kustessani. Pöntöllä käteni hyvin usein eksyy vítulleni ja samalla kusisuihkuuni. Jatkan  loppuun asti joko siinä tai sitten suihkussa.

Miten pitkään kusisuihkusi kestää, jos ehdit masturboimaan loppuun saakka sen aikana? Virtsarakkosi täytyy olla kooltaan useita litroja vai laukeatko tosi nopeasti?

Vierailija
11/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä teen niin että menen pöntölle istumaan ja pidätän siinä pissaa niin kauan että tulee väkisin ähisen ja pidätän kaikin voimin sitten pissa vaan purkautuu se tuntuu niin hyvälle ja valtavalla paineella siihen perään pakko sormettaa

Vierailija
12/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukuselle menen yleensä kulli komeassa ja kovassa seisokissa ja silloin pitää ottaa se supermiesasento seinää vasten että muna taipuu sen verran että voi osua pönttöön :D

Heikki

Vierailija
13/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan aamulla kusihätä, mutta aamuseisokki sellainen että ah miten hyvää se pieni masturbaatio tekee. M37v

Vierailija
14/31 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä käyn ensin kusella, koskas orgasmin jälkeen en pysty kusemaan ainakaan varttituntiin ja silloinkin homna tuntuu epämiellyttävältä.

Vierailija
15/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein teen niin että heti herättyäni tyydytään vaikka olisi kovakin hätä se paine jotenkin auttaa saamaan vielä nopeammin ja kovemmin.sitten viimein juoksulla vessaan

Vierailija
16/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee aikuiseksi, niin huomaa että aamuseisokki lähteekin ihan vaan kusemalla!!

Vierailija
17/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse masturboin ja aamulla squirttaan lemmennesteet 6 kerroksen tuuletusikkunasta ulos.

Vierailija
18/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli seisoo niin kovana että poraa vessan seinään reiän kusisuihkulla.

Vierailija
19/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kusileikkaaja ois parempi.

Vierailija
20/31 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo joka aamu ja vaikka kusettaa tekee mieli runkata. Pystyy kusemaan kun saa lauettua. Oma superjäykkä ja pysty stondis tavallaan kiihottaa ja sitä on pakko vedellä tai lykkiä patjaan. Pitää tehdä enemmän töitä jotta laukeaa kuin normisetissä. Parasta on ne viikonloppuaamut kun tyttis tulee opiskelupaikalta mun luo ja pannaan mun aamujöpöllä. Hänelle aamustondis on kuin ihme. Ei malta olla katsomatta ja koskematta siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi