Laihdutin muutaman kilon, jotta pääsin eroon roikkomahasta ja samalla hävisi rinnat
Onpa kiva. En tajua miten joillain hoikilla voi olla isot rinnat. Mulla ei ole nyt ollenkaan.
Kommentit (22)
Sama vika. Olen yrittänyt puhua tisseille järkeä, haastaa niitä ja suorastaan uhkailla, mutta kun ei. Mahaan kertyy ja hanuriin myös, mutta tissit. Lihoit tai laihduit, niin aina ne vaan on stana niin minit verrattuna muuhun kroppaan.
2 kg on kuitenkin 4 kpl 500g voi pakettia.Hyvä. Nihän se lähtee ensin tissit,rasvat nistä ja sama vatsasta.Jäljelle jää irto nahka jos olet yli 40v.
Aika erikoista. Itse oon laihtunut kymmenisen kiloa ja rinnat ovat toki pienentyneet, mutta ovat silti isohkot.
No hoikilla rintavilla naisilla on pienirintaisia enemmän nimenomaan rintarauhaskudosta. Olen ylipainoinen, mutta hoikistuessani kyllä se maha häviää ensin. Takapuoleni ei kerää suuressa määrin rasvaa, rinnat ja maha taas paisuvat. Ollessani mitoissa 170 cm/60 kg mulla oli D-kupit, nyt +90 kg painavana kuppikoko on J. Kunpa olisin edes 80 kg painava.
Laihdutin, ja mahanahkat peittää munan, ikävä kiireessä löytää se sieltä... 😂
Älä huoli! rinnattomuus ei ole läheskään yhtä paha kuin roikkomaha.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on lapsen ruokkimista varten
Oletteko kokeilleet hieroa kroppaanne sinne tisseihin päin, josko sitä taikinaa saisi muualta sinne jotenkin siirrettyä?
Mulla sama, se on kyllä surullista! Ennen niin terhakat, kunnon tissit on nyt vain muisto, ja niiden paikalla vain kansallispuvun taskut, enkä osaa ees tanhuta. Samoin muutoinkin, kasvot vanheni vuosi(kymmeniä?)a, kun sairastuin vakavammin ja hoikistuin reilut 20 kiloa. Kyllä pyöreä, lihavakin nainen on vain paljon kauniimpi, kuin tämmöinen korppunen, kuivan kesän orava 😡
Minä en tykkää pienitissisistä naisista. Jotenkin aika noloa jos naisen tissit pienemmät kuin omat rintalihakset...
- M31, 185/88
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää pienitissisistä naisista. Jotenkin aika noloa jos naisen tissit pienemmät kuin omat rintalihakset...
- M31, 185/88
On sekin aika noloa, kun älykkyysosamäärä vain murto-osan rintalihaksista, noin niinku miehenä itseään pitävällä. Että otan osaa vain, koeta kestää 🙄
Vierailija kirjoitti:
No hoikilla rintavilla naisilla on pienirintaisia enemmän nimenomaan rintarauhaskudosta. Olen ylipainoinen, mutta hoikistuessani kyllä se maha häviää ensin. Takapuoleni ei kerää suuressa määrin rasvaa, rinnat ja maha taas paisuvat. Ollessani mitoissa 170 cm/60 kg mulla oli D-kupit, nyt +90 kg painavana kuppikoko on J. Kunpa olisin edes 80 kg painava.
Tuohan kuulostaa oikein hyvältä! Älä ihmeessä vain laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin, ja mahanahkat peittää munan, ikävä kiireessä löytää se sieltä... 😂
Äläs ny, ei kaikkea hyvää pidä kerralla näyttääkään. Kyllä seksikumppani sen etsii, kivaa esileikkiähän tuo on ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on lapsen ruokkimista varten
No ei kai kukaan nyt vuosikymmeniä vauvoja ruoki, kyllä rinnat on naiselle tärkeät muutenkin. Vai onko joku joka luopuisi omistaan heti imetysten loputtua?
Mun mielestä pienet rinnat on kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, se on kyllä surullista! Ennen niin terhakat, kunnon tissit on nyt vain muisto, ja niiden paikalla vain kansallispuvun taskut, enkä osaa ees tanhuta. Samoin muutoinkin, kasvot vanheni vuosi(kymmeniä?)a, kun sairastuin vakavammin ja hoikistuin reilut 20 kiloa. Kyllä pyöreä, lihavakin nainen on vain paljon kauniimpi, kuin tämmöinen korppunen, kuivan kesän orava 😡
Minä en ole korppuinen kuivan kesän orava vaikka hoikka olenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
MGTOWia ei kiinnosta 😎
Voimaantunut mies
Aika harvinaistahan se onkin, että hoikalla olisi luonnostaan isot rinnat.