Jalat ja käsivarret turvonneet. Miten alentaa turvotusta?
Syynä kortisonilääkkeen vieroituksesta johtuva puhdistusreaktio. Mutta ei siitä sen enempää.
Onkos ideoita miten vähentää turvotusta? Käsivarret ja jalat todella turvonneet. Kamala olo..
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
youtubessa lympha press videoita joissa opetellaan lymfa hierontaa eli nesteen poistoa esim sairausjutuissa.kokeilin itse kerran netin videon opastuksella. sauna tai joku hikiliikunta voisi myös poistaa nestettä kehosta.
Ok pitääpä tsekata. Mutta kovin paljon ei pysty painelee ihoa koska on kipeä ja verinen iho. Liikuntakaa ei onnistu. No kotitöitä varovasti sisätiloissa..
Mitä väliä edes että turvottaa kun tuo on tilapäistä.
Ainoa mikä tuohon voisi auttaa edes vähän on nesterajoitus, suolaton ja lähes hiilariton ruokavalio, liikunta ja lymfahieronta. Onko vaivan ja janon arvoista? No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä edes että turvottaa kun tuo on tilapäistä.
Ainoa mikä tuohon voisi auttaa edes vähän on nesterajoitus, suolaton ja lähes hiilariton ruokavalio, liikunta ja lymfahieronta. Onko vaivan ja janon arvoista? No ei ole.
Hmm ehkä oot oikeessa. Jospa kohta menis ohi. Nyt toka päivä turvotusta ja kipua
Tukisukat auttavat jalkojen turvotuksessa. Ne vain pitäisi vetää jalkaan heti aamulla ennenkuin turvotus on jo täysillä ottanut paikkansa. Auttavat. Niitä saa apteekista, mutta mittaa pohkeet ja nilkat löysästi että saat sopivat.
Altaassa kelluskelua suosittelisin, jos ihon kunnon takia onnistuu.
Tuoretta ananasta, mansikkaa, parsaa, selleriä, vesimelonia, kurkkua yms diureettista syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Altaassa kelluskelua suosittelisin, jos ihon kunnon takia onnistuu.
Tuoretta ananasta, mansikkaa, parsaa, selleriä, vesimelonia, kurkkua yms diureettista syötävää.
Ainii diureettiset ruuat. Kiitos vinkistä. Varovasti painelin lymfa pisteitä ja oon vettäki litkiny. Kahviaki juonu. altaaseen en pääse. En oo muutenkaan uima-ihmisiä..
Vierailija kirjoitti:
Tukisukat auttavat jalkojen turvotuksessa. Ne vain pitäisi vetää jalkaan heti aamulla ennenkuin turvotus on jo täysillä ottanut paikkansa. Auttavat. Niitä saa apteekista, mutta mittaa pohkeet ja nilkat löysästi että saat sopivat.
Hyvä idea, mut ei vaa iho kestä ylimääräsiä kankaita.. atooppinen iho ja kipeä verinen, polttaa, turvottaa ym ym
Yllättävä usein kuitenkin turvotuksen lähde on nesteen vajaus. Ellei sinulla ole vikaa munuaisissa?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä usein kuitenkin turvotuksen lähde on nesteen vajaus. Ellei sinulla ole vikaa munuaisissa?
Eh.. en usko. Oon juonu litran jo vettä tänää plus kahvit päälle. Puhdistusreaktiosta johtuu turvotus.
youtubessa lympha press videoita joissa opetellaan lymfa hierontaa eli nesteen poistoa esim sairausjutuissa.kokeilin itse kerran netin videon opastuksella. sauna tai joku hikiliikunta voisi myös poistaa nestettä kehosta.