Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako joku (lääkäri) yhteyttä labratuloksista?

Vierailija
01.12.2022 |

Siis kun on käynyt labroissa niin onko tarkoitus että terveyskeskuksesta joku soittelee niistä arvoista vai pitääkö itse soittaa ja kysellä mitä ne tarkoittaa. Vai soittaako lääkäri vain jos niissä on jotain häikkää?
Muutaman päivän on nyt ollut tulokset omakannassa mutta ei oo sinne ainakaan kommentoinut kukaan mitään enkä itse ymmärrä mitään viitearvoista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät kyllä ne viitearvot, oma lukema pitää olla siinä haarukassa mikä on annettu viitearvona. 

Vierailija
2/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole soitettu ellei ole sovittu soitosta. Mulla kyllä näkyy niissä tuloksissa myös viitearvot ja niistä voi siis katsoa että onko ok. Kokeen nimellä voi myös googlata tarkempaa tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota. Sinun pitää mennä terveyskeskuksen kellariin, missä arkistot sijaitsevat. Sitten vaan etsit omat tuloksesi ja analysoit ne. Ei se ole sen vaikeampaa.

Vierailija
4/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sopia soittoajasta. Labramääräyksen antajan kansaa sovu miten menetellään.

Kun hoitaja antoi möäräyksen virtsakokeeseen, hän lupasi soittaa kun vastaus tulee. Niin tekikin ja kertoi lääkärin määränneen lääkettä x , apteekista haettavissa. Ja jatko niin, jos oireita, otan taas yhteyttä.

Vierailija
5/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kai ottavat yhteyttä jos tuloksissa on jotakin toinenpiteitä vaativaa, muuten ei. Itselle on kyllä sattunut kaikenlaista näissä, lääkärin unohduksia ja väärien papereiden katsomista yms.

Vierailija
6/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehoitettu itse katsomaan itse Omakannasta tulokset. 

Vierailija
7/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsepalvelu suomi.  Mummot joilla ei ole tietsikkaa tai puhelinta odottaa ja odottaa doro kädessä.

Vierailija
8/8 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on aina pitänyt varata lääkärille soittoaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi