Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhija lasten vaatteita vaatehuone täysi..

Vierailija
09.11.2006 |

Mutta kun tuntuu että ei kerkee mitään kirppispöytää ottamaan.. Kai sitten uffille vaan..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, muutaman pussin olen Uffiin kantanut ja koettanut antaa tuttavien lapsille.

Mieluummin vielä veisin Pelastusarmeijalle, kun ne sentään auttaa oikeasti ja UFFilta vain pieni osa oikeasti päätyy tuotoista hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
2/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot kasat tosi kivoja poikavauvan vaatteita, mutta ei kukaan tuttu tarvitse tms.

UFFin laatikotko kutsuvat taas? Minäkään en ole oikein varma minne ne sitten päätyvät, sinne kalliisiin liikkeisiin jälleenmyyntiin, ja rahat sitten hyväntekeväisyyteen, vai vain pikkuosa? Höh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ainakin kelpaisi halvemmatkin vaatteet, poika 5 v. eikä mistään tunnu löytyvän kohtuuhintaisia vaatteita tuonikäiselle..

Vierailija
4/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että tulisivat käyttöön, varsinkin kun on tosi hyvää tavaraa. Kirpparille ei ole energiaa mennä myymään.

Vierailija
5/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hajosi kamera, ja vaikka saisin kameran lainaan, en jaksaisi yksittäin kuvailla jokaista vaatetta ja liitellä niitä sinne kuvauksiin (tuntuu, että nykyään tahdotaan tarkat kuvat jne).

Minulla oli sama ongelma omien vaatteiden kanssa. Vein 3 pussillista hyviä vaatteita (itse en vaan enää tahtonut, tai eivät olleet sopivia) UFFille, koska liian pitkään vatvoin niitä ympäri asuntoa. Ja sama miehen vaatteille: viikkotolkulla " aiottiin laittaa ne myyntiin" kunnes tuli mitta täyteen ja puuskassa heitettiin kaikki säkeissä UFFin laatikkoon.

Vierailija
6/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten pieneksi jääneitä vaatteita niitä tarvitseville.

Huutonetti on aivan käsittämätön paikka enkä ikinä haluaisi rahastaa ketään niin kuin siellä tehdään. Jonkun ihan tavallisen prismasta ostetun lapsen vaatteen hinta saattaa nousta moninkertaiseksi siitä, kun vaate oli uutena. Mua hävettää monien myyjien puolesta se, että kulahtaneita ja nukkaisia vaatteita myydään niin kalliilla. Mutta ahneutta on monenlaista.

Vierailija
7/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää huutonetistä, enkä myöskään käytä sitä. Minulla on muutama vakio-ostaja ja sitten täällä työpaikallani on ihan mieletön ostopotentiaali intranetissä. Tyttäreni vaatteet ovat kaikki uutena ostettuja ja hirmuisen hyväkuntoisia, joten en ihan viitsi niitä ilmaisiksikaan jaella. Mutta lastenvaatteiden kierrätys on erittäin ok, joko myymällä tai antamalla.

" on hienoa antaa

lasten pieneksi jääneitä vaatteita niitä tarvitseville.

Huutonetti on aivan käsittämätön paikka enkä ikinä haluaisi rahastaa ketään niin kuin siellä tehdään. Jonkun ihan tavallisen prismasta ostetun lapsen vaatteen hinta saattaa nousta moninkertaiseksi siitä, kun vaate oli uutena. Mua hävettää monien myyjien puolesta se, että kulahtaneita ja nukkaisia vaatteita myydään niin kalliilla. Mutta ahneutta on monenlaista."

Vierailija
8/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni vaatteet ovat vähän turhan hyviä keräykseen laitettavaksi. Toki minäkin laitan sellaiset vaatteet joita en myy kerykseen (Pelastusarmeijalle), mutta suurimmalle osalle on kyllä ostajat.

" mä laitan mieluummin keräykseen kun sieltä ne todennäköisesti löytävät sen joka niitä tarvitsee"

Vierailija
9/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myy sikahalvalla huuto. netissä, niin ostaja myy ne hetken päästä isolla voitolla. Ei siinä mitään, mutta ennemmin sitten uffille tai muualle, missä ainakin osa menee hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
10/10 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitti tilannetta, jossa ei ole kameraa / ei jaksa kuvailla vaatteita = on pakko myydä halvalla iso satsi, eihän kukaan muuten osta, jos ei kuvaa ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä