Moi, jos sulla on ehjä pilli tai putki
alapäästänsä ja yläpäästänsä auki, alapäässä jotain ainetta, niin kuulkaa nouseeko se aine sieltä itsekseen vai ei? tarvitaanko jonkinlaista imua, ja mitä parempi teho imussa niin se ylemmäs nousee...
Mitä!"
Että, onkohan jollakin molopäällä vielä väärä käsitys siitä millä tavalla se aine siinä putkessa liikkuu ja ihan sinne ylimpään päähän asti!
Jos haluut huudella niin meepä huuteleen sinne joka sitä imua säätää! Hähähhäää, vai toteutatko sen porukan toiveita....
kiitos riittää jo.. Taukki,sinäkin pska, joka siellä eilisessä tilaisuudessa rupesit säätään... Olet sinä fiksu, olet, olet, oikein fiksuimmasta fiksuin.. ja ootapa, mieti nyt todellakin sitä kuin se nousee ihan sinne ylimpään tasoon saakka... Ihan ylimpään....
Oliko sulla muuten kivaa,,, oliko sulla jokin tarkoitus tulla sinne tilaisuuteen, mulla nimittäin oli, mutta ei kuitenkaan se, että tulen katsomaan osuisko paikalle joku sun kaltainen. Olihan siinä vieressä vartija kyllä... mutta tokko sitä olis kiinnostanut sun kaltanen häirikkö, juu niin, ja mä ainakin maksoin siitä että mä sinne tilaisuuteen tulin, oliks sun osuus niin kuin jokin ekstrabonus varsinaisen asian päälle! Haha, sun takias pitäs saada hyvitystä!
SIKA!