Voisinko olla raskaana? *ymmällään* Jännittää!
Menkat myöhässä 3:tta päivää, ei edes sellaista oloa että alkaisivat. Muutama päivä sitten oli menkkamaista oloa ja masukipuja, mutta ovat nyt hävinneet. Olen pörrännyt pari päivää side housussa mutta vuotoa ei vaan kuulu..?
Outoa tässä on se, etten mitenkään voi olla tullut raskaaksi viime kierron aikana, koska mieheni on ollut poissa reissuhommissa (suomeksi siis ei seksiä koko kuukauden aikana, ja tarvinnee varmaan myös lisätä ettei seksiä kenenkään muunkaan kuin miehen kanssa, tietenkään..)
Eli jos olen raskaana, mulla on ollut ainakin yhdet normaalit kuukautiset, ja mähän oisin silloin ties millä raskausviikoilla, rv 8 tai jotain?? KÄÄK! Mitään oireita ei oo ollu, että oisin tajunnu. Voiko raskaudet olla näin erilaisia? Edellisisssä kahdessa oon voinu tosi pahoin jo ainakin tässä vaiheessa, siis laatta lentänyt jne.
Huijui, en uskalla testata... Pettymys on suuri mikäli en olekaan raskaana, olisipa tämä ihana yllätys! Pitäkääpä peukkuja! Olisipa tässä ihana isänpäivälahja isille! <3
Kommentit (6)
tee testi.
Ja aargh sinulle joka laitoit kolme kysymysmerkkiä ??? voiko mikään olla ärsyttävämpää..
vai että hysteerinen, älä..? ;-) Niin kai sitä moni tuppaa tässä tilanteessa vähän vauhkoontumaan, mutta kiitti sie 2 kun vaivauduit analysoimaan! :-D
No joo, yritän vähän toppuutella itseäni, ainahan on mahdollista että kierto heittää nyt vaan jostain muusta syystä, vaikkei yleensä niin teekkään. Mä oon päättäny että odottelen vielä pari päivää, ja jos ei vuotoa edelleenkään kuulu, niin haen sit viikonlopuksi testin. Testailenpa sitten isänpäivän kunniaksi.. :-)
Ap
Ja siltikin tuossa jokinaika sitten oli kokonaista 2 viikkoa myöhässä enkä ollut raskaana. joku hormoonihäikkä vaan oli. Tosin testata kerkesin miljoonakertaa ja käydä gynelläkin ihmettelemäässä moista kuukautisten sekoamista.
Odottelen vielä ennen kuin teen testin, sillä muutaman kerran ennenkin on ollut näin paljon myöhässä. Mutta jännittää vähän! ;)
Itse olin niiiiin varma viime jouluna tärpistä, että uskaltaudin tekemään testin jouluaattona. No negahan se tottakai oli, joten mulla ainakin meni koko joulu pilalle.
:(
Mies pelkää valmiiksi jo tulevaa joulua, meneekö taas kaikki ihan puihin. Kai se olisi minun paras vain jäädä yksiksen jouluksi kotiin ja päästää muu perhe juhlimaan sukulaisiin joulun, etten vain aiheuta taas muille pettymystä myös typerällä käyttäytymiselläni.
Mutta ei kannata vielä turhaan iloita, yleensä menkat voi jäädä pois ihan jännityksen takia.