Keskustan uusi ase: hajoittaa hallitus ennen vaaleja!
Itse asiassa ei ole edes uusi, hajoitti myös ennen viime vaaleja, mutta kyllähän se niin menee, että kun pistää viime metreillä ränttäliksi, niin äänestäjät siitä innostuvat.
Kommentit (8)
Sanokaa minun sanoneen, että neljän oppositiovuoden jälkeen Keskustan kannatus on taas 20 paremmalla puolella. Kepu pettää aina, mutta nousee kuin feeniksi tuhkasta.
Kepun kannatus nousee vasta kun sipilä on out.
vihdoinkin kepu tajuaa ettei tuohon barpi kerhoon olisi kannattanut mennä lainkaan
Anneli Saarikko hurskasteli taas eilen radioissa miten riitaan tarvitaan kyllä enemmän kuin yksi. No ei tarvita. Tarvitaan vain yksi joka pettää aikaisemmin antamansa lupaukset.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa minun sanoneen, että neljän oppositiovuoden jälkeen Keskustan kannatus on taas 20 paremmalla puolella. Kepu pettää aina, mutta nousee kuin feeniksi tuhkasta.
Johtuu siitä että niin iso osa kepun kannattajista on jo dementoituneita. Muisti ei riitä yli yhden eduskuntakauden taakse.
Onneksi ei tarvitse äänestää, jos ei kiinnosta.
Onneksi tuokin pelleily loppuu eikä tarvitse kuulla yhdestäkään puolueesta kun tulee vallankumous.
No mitä se Keskusta tekee sillä paremmalla kannatuksella jos kukaan ei enää kohta uskalla ottaa Kepua samaan hallitukseen kun mikään sovittu ei pidä?