Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustan uusi ase: hajoittaa hallitus ennen vaaleja!

Vierailija
30.11.2022 |

Itse asiassa ei ole edes uusi, hajoitti myös ennen viime vaaleja, mutta kyllähän se niin menee, että kun pistää viime metreillä ränttäliksi, niin äänestäjät siitä innostuvat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se Keskusta tekee sillä paremmalla kannatuksella jos kukaan ei enää kohta uskalla ottaa Kepua samaan hallitukseen kun mikään sovittu ei pidä?

Vierailija
2/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa minun sanoneen, että neljän oppositiovuoden jälkeen Keskustan kannatus on taas 20 paremmalla puolella. Kepu pettää aina, mutta nousee kuin feeniksi tuhkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepun kannatus nousee vasta kun sipilä on out.

Vierailija
4/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoinkin  kepu tajuaa ettei tuohon barpi kerhoon olisi kannattanut mennä lainkaan

Vierailija
5/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Saarikko hurskasteli taas eilen radioissa miten riitaan tarvitaan kyllä enemmän kuin yksi. No ei tarvita. Tarvitaan vain yksi joka pettää aikaisemmin antamansa lupaukset.

Vierailija
6/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa minun sanoneen, että neljän oppositiovuoden jälkeen Keskustan kannatus on taas 20 paremmalla puolella. Kepu pettää aina, mutta nousee kuin feeniksi tuhkasta.

Johtuu siitä että niin iso osa kepun kannattajista on jo dementoituneita. Muisti ei riitä yli yhden eduskuntakauden taakse.

Vierailija
7/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse äänestää, jos ei kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuokin pelleily loppuu eikä tarvitse kuulla yhdestäkään puolueesta kun tulee vallankumous.