Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat: Asentokysely

3. Kolmea tai enemmän (ei voi kysellä useampia kysymyksiä!!)
30.11.2022 |

Paljon on tehty seksikyselyitä täällä ja muualla ihan tutkimusmielessäkin. Mutta yhtä en ole löytänyt: Miten mielikuvitusrikkaita olette asennoissa? Täältä saadut vastaukset kuvaavat vain vauvapalstan seksiosiossa vastanneita, ei tietenkään koko maata.
Ja rivit loppuivat, joten kolmea tai enemmän asentoja yhdessä yhdynnässä käyttäneet menevät kaikki samaan laariin. Voivathan he kertoa vastaamalla erikseen, kumpi on yleensä päällä kun leikit loppuvat siemensyöksyyn, jos mies sellaisen yleensä saa. Ja ensimmäinen vastaaja näkee ap:n tavan

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri iski kyselyyn (tai ohjelmavirhe), sillä se viimeinen vastausvaihtoehto: "kolmea tai useampaa asentoa" jäi kokonaan pois. Huono ohjelmoija Sanoma Oy:ssä: antaa kirjoittaa rivin, jota ei julkaista. ketuille meni koko kysely, uskoisin, ettäö miltei kaikki käyttävät minun tavoin kolmea tai useampaa asntoa joka yhdyntäkerralla. Ei tule selkä kipeäksi, kun saa asentovaihtelua.

Vierailija
2/15 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 asentoa. Yleensä järjestyksessä: 69, edestä, takaa, nainen kontillaan ja lasti suuhun. Joskus harvoin lisäksi ratsastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita eri asentoja. 

Useinkaan emme ole päällekkäin, vaan pistelemme menemään takaapäin, sivuttain, ja siten, että nainen istuu.

Jos makuuhuoneseksi kyllästyttää, suosittelen ehdottomasti saunan lauteita lisäksi. Lauteet on myös paras paikka antaa suuseksiä naiselle.

Vierailija
4/15 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita eri asentoja. 

Useinkaan emme ole päällekkäin, vaan pistelemme menemään takaapäin, sivuttain, ja siten, että nainen istuu.

Jos makuuhuoneseksi kyllästyttää, suosittelen ehdottomasti saunan lauteita lisäksi. Lauteet on myös paras paikka antaa suuseksiä naiselle.

Mä tiedän montakin parempaa paikkaa suuseksille kun saunan lauteet.

Vierailija
5/15 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina vain takaapäin. Jos pyydän naisen päälle niin marisee "sirkustempuista"

Vierailija
6/15 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tavallisimmat on ratsastus kasvot tai selkä mieheen päin, 69, lähäri, doggy, lusikka, ja myöskin takaapäin siten että makaan vatsallani tyyny lantion alla. Joka seksikerralla käytössä 1-3 asentoa yleensä. Ja ehkä kerran kuussa on jokin muu asento kuin edellämainitut.

Kolmekymppinen pari, yhdessä yli puolet elämästä.

Vierailija
7/15 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt yhtään sopivaa vaihtoehtoa joten jätin äänestämättä. Yhdellä kerralla yleensä yksi asento, mutta ei todellakaan sama joka kerta. Nyt äskettäin yleisin on tainnut olla kyljeltään eli kumpikaan ei ole päällä.

Vierailija
8/15 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on ehkä kerran vuodessa. Lähetyssaarnaaja on yleisin ja lusikka. Muita asentoja ei käytetä.

Vierailija
9/15 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmn vaihdellaan 2-3 asentoa ainakin, haluan ainakin hetken ratsastaa, oman orkkuni saan helpoimmin kun olen kontallani tai vatsallani tyyny lantion alla, mies laukeaa päällä ollessaan tai sitten polvillaan jalkojeni välissä ja rusikii päälleni. Suihkussa seisten takaa tai sitten otan suihin pesujakkaralla istuen.

Pari 44/47

Vierailija
10/15 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään noista vaihtoehdoista kelpaa. Meillä vaihtelee, 1-3 asentoa on käytössä per seksikerta ja sekin vaihtelee, kumpi on päällä kun minä laukean. Pilluun pannaan yleensä joko lähärissä, joskus puolison jalat mun olkapäillä tai sitten puoliso ratsastaa. Pyllyyn pannaan joko takaapäin doggyssa tai sammakkoasennossa, tai sitten puoliso ratsastaa, jolloin pystyn samalla helposti hyväilemään klitorista.

Vierailija
11/15 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopivaa vaihtoehtoa. Enimmäkseen suositaan lähetyssaarnaajaa ja ratsastusta. Varmaan suunilleen saman verran molempia, mies laukeaa siinä asennossa missä satutaan olemaan. Seksiin kuuluu menkka-aikaa lukuunottamatta myös minulle annettu suuseksi jossain kohtaa, joskus useammankin kerran. Laukean aina suuseksillä ja joskus yhdynnässä.

Vierailija
12/15 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten yhtä tai kahta tai kolmea riippuen lasketaanko niitä, kun olen selällään X asentoon sidottuna ja mies nai minua suuhun, rintojen väliin, haaroväliin niin että jalat on kiinni ja niin että irroittaa jalat ja nostaa ne olkapäilleen ja nai siitä.

Vierailija
13/15 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka niin lihava että lusikalla yleensä mennnään, joskus jaksaa nousta kontilleen lopuksi

Vierailija
14/15 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleisin seksin kulku näin:

Istutaan sohvalla ja aletaan hyväillä ja suudella

Otan suihin hetken aikaa

Ratsastan sohvalla miehen sylissä, siirrytään makkariin

Suuseksiä minulle, joskus 69 minä päällä

Lähäriä ja vaikka doggy, jossa mies laukeaa. Vaatii aina sen että hän päällä tai aktiivinen muuten.

Jos on peppuseksiä niin sitten vähän eri meininki, yleensä sillon doggy missä hieron itselleni orgasmin, tulen niin nopeasti että mies käy sitten pesulla ja jatketaan lähärissä (pilluun) vaikka hänen laukeamiseen asti.

Vierailija
15/15 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohtimet kaivoon ja tandem ovat minun suosikkeja.