Hirvittävä viikko sähkölämmittäjillä
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/5559513
Itse onnellinen kaukolämmön kerrostaloasiakas. Kyllä nyt hymyilyttää, kun ei ostettu sähkölämmitteistä taloa. Oltaisiin ihan lirissä! Onneksi nyt on joku muu
Kommentit (7)
Sähköllä lämmitän ja ihan saman 4.4c/kWh maksaa kun vuosi sitten.
Maksaa saman vielä seuraavankin vuoden. Mitäs hirvittävää tässä nyt on?
Niinpä. Hirvittää kyllä. En tajua, kun pörssisähköilijät vielä kaksi viikkoa sitten ilkamoivat, vaikka kirjoitin jo silloin, että heti kun talvi alkaa, alkaa myös hintojen raju nousu. Ja nyt alan pelätä jo itsekin, ettei nykyisen sopimukseni hinta enää riitä koko talveksi vaan nostavat vielä lisää.
Meillä lämmitetään nyt pelkästään sähköllä kun se on halpaa vielä 6kk ja säästellään puita.
Ap, teit saman aloitukse muutama kymmenminuuttinen sitten. Aloitus poistui ennätysajassa, ilmeisesti koska kielenkäyttösi oli halventavaa ja provosoivaa sähkölämmittäjiä kohtaan. Mitä oikein haet? Vieläkin ivailet "Onneksi nyt on joku muu" leirissä?
Olet ilkeämielinen ihminen, joka nauttii muiden ahdingosta. Etkä ole mikään Sirkka.
Vierailija kirjoitti:
Ap, teit saman aloitukse muutama kymmenminuuttinen sitten. Aloitus poistui ennätysajassa, ilmeisesti koska kielenkäyttösi oli halventavaa ja provosoivaa sähkölämmittäjiä kohtaan. Mitä oikein haet? Vieläkin ivailet "Onneksi nyt on joku muu" leirissä?
Olet ilkeämielinen ihminen, joka nauttii muiden ahdingosta. Etkä ole mikään Sirkka.
Siis lirissä, ei leirissä, sorry.
Olen pahoillani AP:n puolesta kun joutuu kennostotalossa asumaan. Ilm. vuokralla, kun ei tajua että se sähkö ja lämpö nousee myös kennostoyhtiöissä, etkä edes itse voi vaikuttaa kulutukseen. Ok talossa voi pistää halkoa takkaan ja pistää lämmitystä pienemmälle. Kennostoissa et voi tehdä mitään muuta kuin maksella tuplaantuvia vastikkeita tai kohonneita vuokria.
😥