Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei minusta tullut uusavutonta sottapyttyä?

Vierailija
09.11.2006 |

Sellainenhan minusta olisi pitänyt kaiken järjen mukaan tulla, koska lapsuudenkodissani (jossa asuin sentään 19 vuotta) ei koskaan ollut pakko osallistua mihinkään kotitöihin. Äiti ei vaatinut ikinä mitään, ei ollut tiskivuoroja eikä siivousvaatimuksia. Omasta halustani tein silloin tällöin viikkosiivouksia ja tiskasin astioita, mutta en muista ikinä minua käsketyn niihin hommiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, joka oli kotona, teki kaiken. Tykkäsin leipoa ja kokata, mutta siivous ei innostanut. Joskus 15-vuotiaana aloin siivota oman huoneen, kun en tykännyt, että joku muu järjestelee tavaroitani. Äiti oli aina jo siivonnut sillä aikana kun me lapset oltiin koulussa.

Ihan hyvin olen silti saanut oman kotini pidettyä siistinä ja kaikki muutkin kotityöt on aina sujuneet oikein mallikkaasti. Minä jopa pidän nykyään siivouksesta. Omat lapseni kyllä ovat aina innolla mukana kotitöissä, mutta heilläkään ei ole mitään tiski- yms. vuoroja. Omat huoneensa heidän pitää kyllä siivota.

Vierailija
2/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ja olen suunnilleen samanlaisella kotikasvatuksella kasvanut melkoisen epäjärjestelmälliseksi, joskaan en ehkä suoranaiseksi sottapytyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai minusta on tullutkin tällainen laiska vätys, joka ei saa mitään aikaiseksi siisteyden suhteen.

Imurointi on kyllä yhtä tuskaa.