Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos on tylsää duunissa?

Vierailija
29.11.2022 |

Työnantaja ilmoitti, ettei joulukuulla tehdä mitään ihmeempää johtuen hyvinvointialueelle siirtymisestä.
Käytännön asiat hyvinvointialueesta hoitaa muut. Oma virkatyö ei liity tähän. Joten nyt pyörittelen joulukuun peukaloita. Pari hassua palaveria on ja parin kolleegan läksiäiset. Siinäpä se. Vähän huono omatunto on kun tottunut yksityisen sektorin kiireeseen. Kuukausiliksa 3500e ja katselen youtubea. Etätöitäkään ei sallita, mutta nyt on sähkön hinta aika kova niin ei väliäkään varsinkin kun on oma työhuone.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut opetus- ja kasvatusalalla, jossa ei ole tylsää, koska koko ajan on tekemistä.

Vierailija
2/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tylsää niin luen työhön liittyviä kirjallisuutta.

Eikös 7-päivää ja vauva.fi sovi henkilöstösihteerin ammatin kehittämiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa käyn bodaamassa salilla, spinning-tunneilla ja joogassa. Työpuhelimeen en vastaa, Skypeen laitan että on palaveri ja Outlookkiin palaverivarauksen työkaverin kanssa. Joskus rupatellaan työasioista ja onpa joskus saatu hyviä ideoita meneillään oleviin projekteihin!

Vierailija
4/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai töitä! Siivoan arkistoja, sähköpostia, työhuonetta ja yrityksen varaston sekä kassakaapin.

Vierailija
5/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhustyössä. Ei ehdi miettimään työn mitään puolia. Annan neuvon tylsyydestä kärsiville: pidä itsesi puuhakkaana. Hups vaan, työpäivä on ohi. Työ on kuitenkin loputonta.

Vierailija
6/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn paikalla 3-4 kertaa päivässä kun ei ole muutakaan tekemistä.

Vierailija
7/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa voi käydä vaikka vetämässä käteen.

Vierailija
8/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kahvihuoneessa juomassa liikaa kahvia.

Vierailija
9/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson asuntoja Klaukkalasta. 666

Vierailija
10/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan töissä meni tunti päivässä netissä. Viimeisenä vuonna sain 27 laatu näytön + pienet laatukajarit. Jäin ylitöihin katsomaan jonkun ilmaiselokuvan. Äänetkin oli hienot, etenkin Nyrnburgringin radalta. Parempi kuin oma TV.

Vierailija
11/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnan töissä meni tunti päivässä netissä. Viimeisenä vuonna sain 27 laatu näytön + pienet laatukajarit. Jäin ylitöihin katsomaan jonkun ilmaiselokuvan. Äänetkin oli hienot, etenkin Nyrnburgringin radalta. Parempi kuin oma TV.

Kyllä kelpasi! Joskus jäin ylitöihin työkaverin kanssa ja ensiksi mentiin viereiseen ravintolaan päivälliselle ja vasta sitten aloitettiin hommat, usein hyvin verkkaisesti.

Vierailija
12/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen varastohuoneeseen nukkumaan.

Vierailija
13/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla aikaa menee kuin siivillä, ei siis ongelmaa.

Vierailija
14/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hävettää kun työkaveri tulee vierelle ja näkee avoimen Vauva väli-ikkunan

Vierailija
15/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen lomautusta tuo tilanne. Siivosin kaikki laatikot, luin alan lehtiä, kävin arkistoa läpi ja vein tyhjänpäiväisiä juttuja paperikeräykseen (ei mitään tietoja sisältävää), sitten kehitin vähän käyttämääni tärkeintä ohjelmaa, mutta tätä mahdollisuutta ei tietysti kaikilla aloilla ole eikä kaikissa ohjelmissa ole tällaista mahdollisuutta. Eikö olisi joku koulutus, mihin voisi osallistua, vaikka verkossa? Mulle olisi sellainen kelvannut, mutta ei löytynyt sopivaa kohtuuhintaan. 

Vierailija
16/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue lehtiä tai artikkeleita vieraalla kielellä, varsinkin sillä, mitä et kovin hyvin osaa. Merkkaa sanonnat ja sanat, mitä et ymmärrä ja katso sanakirjasta. Tee sanalistoja. Ainakin tulee aika käytettyä hyödyksi. Itse en selaisi vauva-palstaa työkoneella, mutta asiallisia artikkeleita kyllä.

Vierailija
17/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaan netissä, kuten nytin. 

Vierailija
18/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä hävettää kun työkaveri tulee vierelle ja näkee avoimen Vauva väli-ikkunan

No mitä tuosta. Miespuolinen työkaveri oli homosivuilla ja vahingossa klissasi sivua, kun olin siinä vieressä. Olin kuin en mitään olisi nähnyt. 

Vierailija
19/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tällaista ongelmaa ollut.

T. Yläkoulun ope

Vierailija
20/21 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokonttorissa aikanaan kävi kans näin, äkkiä vain selain pois. Omassa työhuoneessa ei ole niin väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi