Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spermat valuu koko päivän

Vilma
29.11.2022 |

Millä ilveellä saatte pimperonne puhtaaksi spermasta? Vaikka kuinka käsisuihkulla pesen vehkeet touhun jälkeen niin silti valuu koko päivän. Oisko vinkkejä? Kumia ei haluta käyttää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fysiologiset set erot todella niin suuret vai onko sperman määrä aivan valtava? Eilisen illan ja tämän päivän aikana olen saanut seitsemän lastia, joista yksi peppuun. Kaikilla kerroilla lähes kaikki on valunut pois  vessassa heti seksin jälkeen ja jälkivalumat on olleet aika kohtuullisia. N35

Vierailija
22/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko fysiologiset set erot todella niin suuret vai onko sperman määrä aivan valtava? Eilisen illan ja tämän päivän aikana olen saanut seitsemän lastia, joista yksi peppuun. Kaikilla kerroilla lähes kaikki on valunut pois  vessassa heti seksin jälkeen ja jälkivalumat on olleet aika kohtuullisia. N35

Ei minun mieheltä erityisen paljoa tule ja silti se jää aina muhimaan sinne epämääräiseksi ajaksi. Joskus valtaosa lurahtaa ulos jo parin tunnin päästä, joskus saa odottaa lähes vuorokauden. Olen yrittänyt pestä sitä suihkulla pois, istua tai kykkiä vaikka miten päin ja välillä paperillakin kaivella, ja silti sieltä valuu aina myöhemmin jotain. En ymmärrä anatomiaani mutta sinne jonnekin se vain piiloutuu ja tulee ulos kun lystää. Ärsyttävää.

Ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuohon voi mitään ratkaisua antaa. Vaimoa ei haittaa, vaikka valuu joka päivä. Joku rätti sillä on housuissa. Jos valuminen siis haittaa, pyydä vetämään ulos ja roiskimaan vaikka reisille.