Miten hoidatte vieraissa käynnin?
Miten olette hoitaneet?
Itsellä työmatkalla eri paikkakunnalla helppo hoitaa. Työyhteisöstä yleensä toinen varattu helppoa seuraa.
Omalla paikkakunnalla baarista hieman aikaisemmin naisen luo. Kun hommat hoidettu niin taxilla kotiin.
Piristää kummasti pitkää suhdetta kun saa vierasta.
Kommentit (16)
Kuvittelemalla. (Mielikuvittele ja minä masturboin). Ainakin minua kiinnostaa kuulla pitkiä hyvin kirjoitettuja tarinoita siitä miten minut otetaan väkisin. Vaikka oikeasti minä en (tosielämässä) halua olla sellaisessa tilanteessa, mutta seksifantasiana se kiinnostaa, kiihottavaa ja on vain hauskaa minusta. (Mielikuvittele ja minä masturboin). Haaveilen usein että, olisi niin kiva lukea teidän 'fiksuja pidempiä tarinoita' tilanteista joissa ottaisitte minut. Käyttäkää mielikuvitusta ja kuvailkaa yksityiskohtaisesti (keksimänne seksifantasia) tilanne niin, se olisi sitten hauskaa täältä lukea. (Mielikuvittele niin masturboin..;)
himottaa.N36.lukea kirjoitti:
Kuvittelemalla. (Mielikuvittele ja minä masturboin). Ainakin minua kiinnostaa kuulla pitkiä hyvin kirjoitettuja tarinoita siitä miten minut otetaan väkisin. Vaikka oikeasti minä en (tosielämässä) halua olla sellaisessa tilanteessa, mutta seksifantasiana se kiinnostaa, kiihottavaa ja on vain hauskaa minusta. (Mielikuvittele ja minä masturboin). Haaveilen usein että, olisi niin kiva lukea teidän 'fiksuja pidempiä tarinoita' tilanteista joissa ottaisitte minut. Käyttäkää mielikuvitusta ja kuvailkaa yksityiskohtaisesti (keksimänne seksifantasia) tilanne niin, se olisi sitten hauskaa täältä lukea. (Mielikuvittele niin masturboin..;)
Kirjoita jallutarinasi itse.
Ainakin vaimoni hoiti sen ihan työpaikallaan. Kaverinsa käräytti mulle ja seurasin tilannetta hieman tarkemmin kuukauden verran. Ylityö ym. rästit oli tekosyynä. Oli aika jännää toimia etsivänä ja kertoa sitten kasvotusten mitä olin selvittänyt.
Jos vieraalla ei ole paikkaa tarjota niin sitten pyydetään puolisoa poistumaan jonnekin lasten kanssa vierailun ajaksi. Kummallakin on siis tämä oikeus
En tiedä teistä muista, mutta ei tämä kaksoiselämä mitään herkkua ole. Petän miestäni koska hän on sairas (olen siis hänen omaishoitajansa) Käyn myös kokopäivätöissä, ja pidän lapsista ja talosta huolta.
Käyn rakastajani asunnossa ehkä kerran viikossa, siellä rentoudun, saan upeaa seksiä ja hyvää seuraa. Voi hetkeksi unohtaa kaiken. Mutta joo, se valehtelu ja piilottelu on tosi rankkaa. Mutta jos mieheni saisi tietää, hän murtuisi täysin. Tiedän että olen itsekäs, saa haukkua ja nimitellä, koska minäkin tuomitsen itseni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä muista, mutta ei tämä kaksoiselämä mitään herkkua ole. Petän miestäni koska hän on sairas (olen siis hänen omaishoitajansa) Käyn myös kokopäivätöissä, ja pidän lapsista ja talosta huolta.
Käyn rakastajani asunnossa ehkä kerran viikossa, siellä rentoudun, saan upeaa seksiä ja hyvää seuraa. Voi hetkeksi unohtaa kaiken. Mutta joo, se valehtelu ja piilottelu on tosi rankkaa. Mutta jos mieheni saisi tietää, hän murtuisi täysin. Tiedän että olen itsekäs, saa haukkua ja nimitellä, koska minäkin tuomitsen itseni.
Älä koe syyllisyttä. Toimesi ovat ihan perusteltavissa.
Vierailija kirjoitti:
En kokisi huonoa omaatuntoa tuossa tilanteessa.
Mulla helppoa koska vieraskumppani on vaimollekin tuttu padel-pelikaveri. Kaksi peliä viikossa ja "jälkipeli" päälle. Kukas nyt urheilevia kaveruksia epäilisi ! Ja kyllä me tykätään padelistakin.
Miksi te olette parisuheissa,jos pitää pettää jatkuvasti?
Olen pettänyt ja tullut petetyksi, joten tiedän molemmat puolet asiasta, ei hyvä hujahda,lopulta.
Yleensä viemme viinipullon. Jokus kahvipaketin.
Oli helpotus päästä irti sivusuhteesta. Nainen halusi minun jättävän perheeni! Lopetin suhteen. Siihen loppui salailu ja valehtelu, mikä oli henkisesti hyvin raskasta. Vaimoni ei tiennyt varmasti suhteesta, mutta aavistelin kyllä, kun minulla mitä ihmeellisimpiä menoja harrastuksia.
Itse mieluiten kotona jos lapsivapaata, tai vaihtoehtoisesti fwb-kaverin luona. Vaimo hoitaa hommat mieluiten hotellissa tai Airbnbssä.
Työreissuilla ja baari-illan päätteeksi. Vaimo hoitelee hommat myös 'Padel' illoissa olen vahingossa ihan kyttäämättä joskus huomannut pikkaripyykistä :) Vähän kiva katsella kun niitä piilottelee ja yrittää jotenkin olla kuin ei mitään, lisäksi yllättäen hänen iltamenonsa ovat myös lisäänytyneet työpaikan riennoissa ja johtoryhmän yön yli kestävätt 'strategiavetäytymiset' järjestään johtava väsymykseen / kankkuseen seuraavana päivänä kotiin tullessaan. Ehkä pitää minua vähän eilisenä miehenä, mutta toisaalta niin kai tässä on itsekin tullut tehtyä myös. Vakka kantensa valitsee.
Parisuhde on hyvä pitää. Tuo turvallisuutta kaikkeen. Mutta vieraan himo on ihan jotain muuta kuin parisuhdeseksi. Tekee hyvää ja onhan se erilaista mukava kokeilla. Sen takia ei parisuhdetta heittää pois ja parisuhteen arki voi olla muuten oikein hyvääkin.
Työmatkalla, se piristää kummasti "hotelli kuolema" iltoja 🙂