Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan teistä ollut koulukiusaaja???

Vierailija
08.11.2006 |

Miksi kiusasitte?

Miten kiusasitte?

Mitä ajattelette siitä nyt?

Tiedättekö mitä kuuluu kiusatulle?

Kiinnostaako edes?

Oletko ajatellut pyytää anteeksi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun jo nukkuu, olisin voinut laittaa tilille!

Vierailija
2/3 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusasitte? Koska olin idiootti, luulin olevani kaunein, paras, fiksuin jne.

Miten kiusasitte? Haukkumalla lähinnä, puhumalla paskaa.

Mitä ajattelette siitä nyt? HÄVETTÄÄ.

Tiedättekö mitä kuuluu kiusatulle? Kaikista en tiedä. Ne joista tiedän, he ovat pärjänneet hienosti!

Kiinnostaako edes? Tietenkin!

Oletko ajatellut pyytää anteeksi?? Olen pyytänyt anteeksi jokaiselta kiusatulta jonka olen tavannut kouluvuosien jälkeen. Muutamat kävelivät ohitseni sanomatta sanaakaan, tuntui/tuntuu pahalta mutta oikein minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi kiusasitte?

Miten kiusasitte?

Mitä ajattelette siitä nyt?

Tiedättekö mitä kuuluu kiusatulle?

Kiinnostaako edes?

Oletko ajatellut pyytää anteeksi??

Menin massan mukana tyhmyyttäni, eli " siksi kun muutkin!"

Pääasiallisesti suljin ulos hänet ulos porukasta, en halunnut nimitellä kuten muut, en vain reagoinut häneen.

Ajattelen, että olen ollut massaan piiloutuva pelkuri, jolla ei ollut riittävästi rohkeutta puolustaa kiusattua (joka kuitenkin yritti ottaa minuun kontaktia). Hävettää.

En tiedä mitä hänelle kuuluu, toivottavasti jaksoi kuitenkin vielä opiskella unelma-ammattiin.

Toisaalta kiinnostaa, mutten tiedä miten reagoisi nähdessään minut. Itselläni ei ole enää mitään sidoksia paikkakunnalle missä hän (mahd. vielä) asuu.

Olen ajatellut anteeksipyyntöäkin, mutta saamattomana luuserina en ole saanut lähdettyä etsimään häntä. Toivon kuitenkin, että hänellä asiat paremmin nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä