Flunssa viidettä päivää ja nyt nousi kuume, onko normaalia?
Yleensä kuume nousee aina taudin alussa, mutta nyt jostain syystä vasta viidentenä sairastelupäivänä. Alkoi kurkkukivulla, jonka jälkeen tuli nuha. Kurkku ei ole enää kipeä vaan tosi kuiva. Koronaa ei testien mukaan ole.
Kommentit (27)
Nyt on kuppaa ja hiviä liikkeellä. Kannattaa käydä testeissä. Oirekuvasi sopii niihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei 37,5 ole kuumetta.
Minulla ei lämpö noussut tuon korkeammalle, mutta oli silti keuhkokuume. Kunto romahti niin, että piti levähtää kesken muutaman metrin matkalla vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 37,5 ole kuumetta.
Minulla ei lämpö noussut tuon korkeammalle, mutta oli silti keuhkokuume. Kunto romahti niin, että piti levähtää kesken muutaman metrin matkalla vessaan.
Täällä taas yleisvointi hyvä.
Ap
Mitkä pällit täällä taas vastailee, kuume alkaa 37,5:stä.
Mutta mulla on sama juttu. Kurkkukipu ja nuha ym. (tosi lievät) alkoi tiistaina. Luulin jo, että on ohi, mutta tänään nousi juurikin 37,5.
Naiset luulosairaita. Päässä vikaa. Pieni aivo naisella joten tahdon ymmärtää naisen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pällit täällä taas vastailee, kuume alkaa 37,5:stä.
Mutta mulla on sama juttu. Kurkkukipu ja nuha ym. (tosi lievät) alkoi tiistaina. Luulin jo, että on ohi, mutta tänään nousi juurikin 37,5.
Onko koronaa?
Flunssa oireet ja ohjeet lyhyesti mutta suht kattavasti https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00590