Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joskus vielä kolmekymppisenäkin tulee tunne entisenä kiusattuna että..

Vierailija
26.11.2022 |

Nyt v*ttu pamahtaa. Onneks on aivosoluja sen verran, etten mitään kuitenkaan oikeasti tee.

Mutta pari kertaa, kun on joutunut työpaikkakiusatuksikin, se lapsen väärinymmärretyksi tuleminen, viha ja raivo siitä että olet ollut kiusattu jo 3-vuotiaasta asti, eikä kukaan ole puuttunut.

6-vuotiaana alkoi jo raju kiusaaminen. 12-vuitiaana oli jo rajuja pahoinpitelyjä jne.

En kyllä ihan suoraan sanottuna tiedä, jos olis pms-päivät menossa ja joku kiusaajista tulis yksin pimeällä kujalla vastaan, mitä tekisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin itseni sellaisen edessä. En mä ole väkivaltainen muita, kuin itseäni kohtaan.

Harmi, että "kiusaaminen" on sallittu ajanviete ja kaikista hauskaa.

Vierailija
2/3 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, miksi tekisit itsellesi jotakin ?

Mä ehkä huutelisin, että Moi mitäs Mikko/Minna? Ja seurailisin perässä pimeällä kujalla. Ja kysyisin että etkö sä nyt entistä koulu"kaverias" moikkaa.. miks et?? ja päättäisin sitten mitä tekisin. Ehkä tönäisisin katuun, mutta jos mies kyseessä Niin sitten ehkä vaan v*ttuilisin ja nauraisin ja huutelisin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, miksi tekisit itsellesi jotakin ?

Mä ehkä huutelisin, että Moi mitäs Mikko/Minna? Ja seurailisin perässä pimeällä kujalla. Ja kysyisin että etkö sä nyt entistä koulu"kaverias" moikkaa.. miks et?? ja päättäisin sitten mitä tekisin. Ehkä tönäisisin katuun, mutta jos mies kyseessä Niin sitten ehkä vaan v*ttuilisin ja nauraisin ja huutelisin. Ap

Koska on olemassa ihminen, jonka takia mun elämä on ollut täyttä passaa jo yli 10 vuotta.

Ja aina se kaikki paha jossakin jatkuu, nyt 3:ssa kaupungissa yhteensä jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä