Naiset: Mikä on hyvä Secret Santa lahja?
Ollaan järjestämässä kavereiden kanssa Secret Santa -lahjarinkiä. Joo, Jenkkiläisten idea, mutta ei moraalisaarnaa Halloweenista ja isän taluttamisesta alttarille tähän väliin. Mietin kuitenkin: mikä olisi sopiva Secret Santa joululahja, budjettina meillä on noin 10 - 20 euroa?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Osta 3 kokoa liian iso mainos-t-paita.
Redbull antaa siivet
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli töissä Secret Santa, missä siis etukäteen lahjan saaja arvotaan nostamalla lappu kulhosta ja lapussa on sen nimi, jolle lahja ostetaan. Juhlissa porukka lappasi hakemaan lahjojaan kuultuaan nimensä. Olin ainoa, joka jäi ilman lahjaa, sillä henkilö, joka oli saanut nimeni ei tullutkaan juhliin, tai ei ollut halunnut ostaa lahjaa minulle. Lähdin pois juhlista, tuli paha mieli. Tämä tapahtui, kun olin melko uusi työntekijä, joten otin joulujuhlan ja lahjatta jäämisen aika raskaasti.
Mahtaa olla rankkaa mennä jo n. 8-vuotiaana töihin. Oikeesti, aikuinen ihminen pahoittaa mielensä noin pienestä... Melkoinen herkkäpeba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 cm dildo?
Miksi juuri 23 cm?
Mahtuu kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hyviä "yleislahjoja". Lahja pitää aina kohdistaa juuri tietylle henkilölle. Ns. yleislahjat ovat 99 % tapauksista epäonnistuneita. Odota siis kunnes olet saanut tietää kenelle lahjasi menee, ja lähde sitten miettimään mikä olisi juuri hänelle mieluisa lahja.
Eikös Secret Santa perustu siihen, että sekä lahjan antaja, että saaja, eivät tiedä keneltä lahja on ja kenelle se menee?
joo
Vara-akku kännykälle
Kynttilät
Paristoja
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hyviä "yleislahjoja". Lahja pitää aina kohdistaa juuri tietylle henkilölle. Ns. yleislahjat ovat 99 % tapauksista epäonnistuneita. Odota siis kunnes olet saanut tietää kenelle lahjasi menee, ja lähde sitten miettimään mikä olisi juuri hänelle mieluisa lahja.
Kaikki tykkää suklaasta
Vierailija kirjoitti:
Rasia vihreitä kuulia
Ihan oksettavan makuisia. Vain yksi haukku riittää kammotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ellokselta paita
vain jos olet 80v
Pinkit stringit