Elämisen kallistuminen on ajanut minut nurkkaan laskujeni kanssa.
Ei se elämä koskaan ole helppoa ollut, mutta nyt kaikki murenee käsiin. Palkkani ei enää kata kaikkia kuluja, vaikka raadan käteni rakoille ja tämä on yhtä pinnalla räpiköimistä. Tuli silti hylätty toimeentulotuki päätös kelalta. Joudun luopumaan kaikesta minkä olen saavuttanut. Omakotitalon, lemmikkini, ei minulla ole enää varaa näihin. Parempia töitä ei paikkakunnalla ole. Mutta kaupunkiin yksiöön muuttaminen enää tässä vaiheessa ei ole vaihtoehto. Olen päättänyt tehdä itsem.urhan. Kunhan saan lemmikeilleni löydettyä hyvät kodit ja hoidettua asiat kuntoon niin lopetan tämän maanpäällisen kitumisen.
Kommentit (8)
Niin että taloa ei voi myydä? Kuule kun nämä jutut oli tiedossa jo viimeistään kesällä jo vaivautui yhtään olemaan hereillä elämän suhteen. Silloin jo kannatti lukita kulutustottumukset, maksaa lainat pois ja katsoa että mitään isompia yllätyksiä ei ole tulossa.
Talon marmorilattiakin aamuisin niin kylmä, mä en kestä .
Vierailija kirjoitti:
Talon marmorilattiakin aamuisin niin kylmä, mä en kestä .
Mattoja lattialle, villasukat tai töppöset jalkaan.
Muakin ketuttaa kun Alfatv meni konkkaan 😡
Myy talo ja muuta vuokralle koirasi kanssa.Toki taloa ei voi myydä jos sitä ei olemassa ? lemmikkiäkään ei voi antaa pois kun sitä ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ketuttaa kun Alfatv meni konkkaan 😡
Mä tykkäsin. Keitin juhlakahvit
Älä nyt sentään. Ei asiat varmaan niin huonosti ole. Aina kannattaa elää.