Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiin puhuva työkaveri, käräyttäisitkö?

Vierailija
26.11.2022 |

Nyt on useammin kuin kerran käynyt niin että puhumansa jutut ovat jotenkin ristiriitaisia niin olen alkanut epäillä koko tyypin persoonaa ja juttuja ihan kokonaan. Ei mitään suuria valheita mutta pieniä eikä oma olemus aina sovi kaikkeen mitä selittää, tyyliin harrastaa riippuliitämistä ja on heiveröinen mamma joka pelkää astua vieraaseen bussiinkaan jne. Tällaisia sattuu vähän liian usein. Yleensä en kovasti kommentoi hänen juttujaan mitenkään kun ne olisi niin helppo kyseenalaistaa, että niin toisella kerralla sanoit näin ja nytkö onkin noin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antamasi esimerkit miltään ristiriidalta kuulosta, vaan siltä että henkilö leveilee asioilla joista ei tiedä tarpeeksi tai ei vaan ole perillä. Eikös tuollainen käytös olisi aika helppo vaan ohittaa huumorilla? Ei toisen tietämättömyydestä pidä suuttua vaikka sillä leuhkisikin. Itsensä vaan tyhmäksi tekee, mutta niin teet sinäkin jos lähdet leikkiin mukaan.

Vierailija
22/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa itse tarpeeksi huomiota vai mikä juttu? Ole itse kiinnostavampi niin sinua kuunnellaan. Besserwissereistä ei kyllä yleensä tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikoilta aina löytyy ainakin yksi tällainen käräyttelijä, maan pinnalle pudottelija, väärin ymmärtäjä ja kaiken jankkaaja?

Vierailija
24/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tuollaisella asialla on sinulle? Me ihmiset nyt vaan ollaan erilaisia.

Vierailija
25/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jeesukselle käräytät, kannatan rajusti.

Tuo nyt ei liity asiaan mitenkään. On sun pakkomielle.

Vierailija
26/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että jos vaan osaisit itse keskustella, niin olettamaan ristiriidat saattaisivat hälvetä. Meillä on yksi tyyppi töissä, joka aina löytää ns.ristiriitoja ja epäjohdonmukaisia juttuja toisten puheista, vaikka todellisuus on sitä että hän itse ymmärtää suurimman osan muiden puheista aivan väärin ja vetelee omia vääriä tulkintoja siitä mitä muut on sanoneet. Tyylistäsi paistaa läpi, että sinä olet kateellinen/vihainen tuolle ristiriitaiselle tyypille tai itsellesi kun et häntä ymmärrä, ja purat sen häneen aivan turhaan. Pidä vaan suusi kiinni käräyttämättä ketään niin voit ehkä jollain tavalla säilyttää omat kasvosi.

En kyllä ole kateellinen vaan esim. juuri hän leveili sillä kuinka tietää yhden kokonaisen kirjasarjan "miten se päättyy" eikä hän kuitenkaan tajunnut ollenkaan sitä että siihen oli tullut jo useampi osa lisääkin sen jälkeen kun hän itse sen oli lukenut. Tämä siis vain yksi esimerkki näistä ristiriitaisista jutuista, en nyt tähän viitsi tarkemmin selostaa...

Miksi et kertonut että sarjaan on tullut uusia osia? varmasti olisi ilahtunut tiedosta. Äläkä ole ilkeä. Mukavana oleminen on itsellekkin paljon antoisampaa. Itse olen yrittänyt aina pitää ohjenuorana sitä että pyrin siihen etten tee toisten elämää ainakaan vaikeammaksi. Aina se laiha sopu on parempi kuin lihava riita. Anna olla ja höpöttää, eihän se sinulta ole pois eikä sinun elämääsi vakuta

Vierailija
27/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.Onko pakko edes kuunella noita juttuja?Sama kaikkalla aihe eri tutavani Naiset/ yksinäiset eläkellä  puhuu täyttä sontaa minulle ja nimeenomaan ristiin puhumiset.Kun lähtee valehtelle ,ihmisellä ei nin hyvää muistia että muistasi edellisen valheensa ja tarkka kuulija havaitse heti valehtelijan.Itse jätän kaunisti taakseni selaiset ihmiset. Sanon on kiire,joka kerta kun yrtää kontaktia.Tajuaa kyllä lopulta yskän..Jätää rauhaan.

Vierailija
28/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda, joudut työskentelemään jatkossa hänen kanssaan ja muutenkin, MIKSI?

Vierailija
29/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska hän näyttää uskovan omiin tarinoihin, voi muuttua yllättävän hankalaksi, sääli hän joutuu olemaa 24/7, sinä vain muuteman tunnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi