Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä löysit tyylisi?

Vierailija
26.11.2022 |

Tai mihin tyyliin jämähdit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana. Huppari ja farkut. Välissä kokeilin tunika-leggingsit-tyyliä, mutta oli liian mammamainen. Nyt 39-vuotiaana edelleen farkut ja huppari.

Kesällä pidän hellemekkoja tai urheiluvaatteita. Vapaa-ajalla (kotona) collegehousuja tai verkkareita.

Vierailija
2/5 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut oma tyyli ja maku. Taisin olla jo lapsena "vaikea" kun en huolinut mitä tahansa päälleni. Tiesin tasan tarkkaan mitä haluan.

Olen aina ollut erilainen enkä koskaan kulkenut joukon mukana. Olen aina tykännyt stailailla pukeutumistani ja teininä usein muuntelin kaupasta ostettuja vaatteita. Tykkään edelleen erottua ja olla yksilö.

Mitään tyyliä en osaa sen paremmin määritellä, ihan omani, se kai se on. 

Ikä ei ole vaatemakuuni ole vaikuttanut eikä sen puoleen hiustyylinkään. Joskus olen leikkauttanut tukkani mutta koska en tykkää mistään ylimääräisestä laittamisesta annan sen kasvaa vapaasti. Latvoja leikon itse tai sitten tytär tekee sen.

Laitan päälleni sitä mistä pidän, pitää toiset siitä tai ei. Minun elämäni. Rääsyissä en kulje, sitä se e itarkoita vaan maksan mielelläni persoonallisista vaatteista jotka minua miellyttävät. Tusinatavaraa en shoppaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaana kun jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle löysin pieruverkkarit ja risat lenkkitossut.

Vierailija
4/5 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen aina pukenut sen mukaan mistä itse tykkään, enkä ole koskaan seuranut muotia. Eli varmaan heti kun olin tarpeeksi vanha päättämään itse vaatteistani

Vierailija
5/5 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 vuotiaana. Entinen akka lensi pihalle, uusi ja nuorempi tuli tilalle. Otin kaikki nuoruuden asiat ja harrastukset takaisin.

Kysyttävää?

Niin just.

Suosittelen, ja siitä alkaa se uusi tyyli ja elämä. Tulee ihan uudelleen syntynyt olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi