Jos et ole selvinpäin juuri nyt ,mikä risoo,sano estoitta.
Mua ottaa päähän ku vaahdotaan sähkön hinnasta ja silti esim. kaikki turhat valot palaa yötäpäivää,meillä näköjään on rahaa maksaa verorahoilla.
Kommentit (9)
Olen vieraantunut inhimillisestä kosketuksesta. Säälittävää, kun kampaamokäynnissäkin ihan kaikkein parasta on, että joku koskettaa hiuksiani.
no uutisessa juuri opiskelija valitti, kun ei pääse lomalle. ja lomalla pitää tehdä töit ARG.
Kaikki, ketkä ovat korkeakoulun käyneet, eivät ole nähneet lomaa vasta, kun ovat töissä, joka oli noin 27v- tai näin ainakin minun ja monen muun kaverin kohdalla. VAin jos omaa/vanhempia rahaa, niin lomat lomana hooituu, muutoin pidä turpas kiinni.
Lomat alkoi, kun aloin olla enemmän ja enemmän töissä. vit&% näitä nykyajan nuoria.
Terveydelliset haasteet. Kaikki energia menee siihen, että saa tehtyä töissä ja kotona sen, mitä täytyy. Pe-iltaisin usein otan 2-3 pitkää kylmää ja hetken aikaa kaikki tuntuu vähän paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen vieraantunut inhimillisestä kosketuksesta. Säälittävää, kun kampaamokäynnissäkin ihan kaikkein parasta on, että joku koskettaa hiuksiani.
Tämä kyllä herättää ajatuksiani,miksi näin
Eikös se mene toisinpäin: mikä risoi silloin kun olit selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Ala käydä hieronnassa, osteopatiassa tai ihan missä vaan 'vierihoidossa', josta pidät.
T. Raitis jo vuosia
Vierailija kirjoitti:
Selvinpäin oloon tottuu.
Ehkä haudassa?
Muutaman oluen otan, aamukymmeneltä pitää olla ajokunnossa.
Puutteessa eläminen ahdistaa. Mutta on sellainen kesto-ongelma, joka tuskin ratkeaa lähitulevaisuudessa tai koskaan