Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juuri pikkujouluissa petetään ja pannaan?

Vierailija
25.11.2022 |

Mikä siinä on?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska voidaan. Mikä vika kunnon nussimisessa?

Oma valitettava kokemus on lähinnä sellaista outoa räpeltämistä ja yrittämistä ja ähinää. Sellaista säälittävää.

Vierailija
22/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljolti myyttiä ja legendaa tuossa. Kasvanut kuin lumipallo mäessä, mitä enemmän sitä toistellaan ja levitellään. Murto-osa pettää ja panee pikkujouluissa ja sellaiset, jotka todennäköisesti tekee sitä muutenkin.

Harva sen myöntää että pettää. Mutta totuutta se peittely ja kieltäminen ei poista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on monista pikkujouluista eri aloilta ja en muista koskaan nähneeni pettämistä tai itse ollut osallisena.

Vierailija
24/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut on pikkukristillinen juhla.

Vierailija
25/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valitettava kokemus on lähinnä sellaista outoa räpeltämistä ja yrittämistä ja ähinää. Sellaista säälittävää.

No tämähän pitää korjata. Laitapas yhteystietoja niin tavataan ja hoidetaan homma alta pois.

Vierailija
26/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pikkujouluissa nähnyt pettämistä tai panemista tai mitään viitteitä, että tilanne siihen johtaisi. Enkä myöskään ollut osallisena moiseen.

Vierailija
27/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän pitää korjata. Laitapas yhteystietoja niin tavataan ja hoidetaan homma alta pois.

Kiitos tarjouksesta, mutta kun mä en enää alkoholia käytä ja naimisiinkin tuli mentyä. :) Pikkujoulutkin oli jo. Meillä ei tänä vuonna alkotarjoiluakaan ollut, kun vaan riisipuuroa ja sekametelisoppaa. Oli siinä pikkupomotkin ihmeissään, kun nuorta sihteeristöä silmäili puuron voimalla.

Vierailija
28/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa tanssia pomon kanssa. Huomasin kyllä että oli kovana. Halasi vielä pitkään kun tuli aika lähteä kotiin.

Vierailija
29/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai normi työpäivänä sentään voisi... Vai voiko?

Voi kyllä. Jännää on mutta onnistuu.

Vierailija
30/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkonen esiintyy?

Ei naiset siitä enää kiihotu, kun leikkasi fledansa. RIP tukkajumala 😭

Mä en oo kuunnellu yhtään sen laulua, ja en kyllä pitäny sitä hiuksineen kiihottavana tai ees komeena. En ees oo tiennyt et on leikannut ne.

Vierailija
31/83 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saisi olla panoja pikkujouluissa.

Vierailija
32/83 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa petäminen on varmin konsti jäädä kotona kiinni.  Pitää olla aika yksikertainen ihminen muutenkin, jos jää kiinni pettämisestä. Jos kerran pettää, niin huolehtii sentään sen verran, ettei voi edes jäädä kiinni tai saada tautia.  Hölmöt ei tuota tajua. 

Vierailija
33/83 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se taitaa olla.... Viime viikonloppuna vaimolla pjoulut. Ja voi hemmetti miten seksikkääksi hän koristautui sinne, vahva iltameikki, vartalonmyötäinen lyhyehkö ja rohkea ohutkankainen mekko, josta ei jää epäselvää, mustat stay-up sukat, hiukset ylös, niska paljaana. Ihan kuin joku vuosittainen 'pariutumisriitti' - melkein voisi lukea ajatuksista 'minä lähden nyt toisten miesten ihailtavaksi, ehkä kosketeltavaksi ja nussittavaksikin...'  Ja ovella pikku pusu minulle, nähdään kulta myöhemmin, tuun varmaan myöhään ei tarvii valvoa.... pus.... Ja sitten katselin ovelta taksikuskin leveää hymyä kun oikein availi oven vaimolleni, joka istui taksiin melko rohkeassa juhlamekossaan. Vain parfyymi jäi eteiseen leijumaan.... 

Aamuyöllä tuli kotiin väsyneenä ja vähän huppelissa, salaa katselin nukkuvinani olohuoneesta kajastavasta valossa. Olin näkevinäni ettei kampaus enää ollut niin  kohdillaan, vieno viinin ja juhlinnan sekainen tuoksu. ja nukahti melkein heti... Aamulla heräilin ajoissa ja takki, korkokengät ja mekko oli riisuttu olohuoneen sohvalle, aavistus jotain muuta tuoksua siinä kuin hänen omaa parfyymia, mustat sukat olivat niin siististi nipussa, että mielikuvituksessani ne olivat ehkä olleet viikattuina käsilaukussa kotimatkalla, kun muut tavarat olivat niin mytyssä, rintaliivejä ei vaatenipussa näkynyt, mutta olivat ilmestyneet pyykkikoriin myöhemmin päivällä. Halukkaalla tuulella hän oli iltapäivästä ja vähän tuhmempi kuin yleensä, oli vähän uusia kosketuksiakin.

Vierailija
34/83 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi puutteesaa kotona, niin eiköhän nyt edes pikkujouluissa sitten saisi panna ?

Vierailija
35/83 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa panna pikkujouluissa. Jää kivat muistot vuodeksi tai kesäjuhliin saakka.

Vierailija
36/83 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka ovat alistuneet vaimon ja perheen tahtoon, pääsevät vain kerran vuodessa ulos pikkujoulujen aikaan ja sitten pienessä tai vähän isommassa kaasussa yritetään saada seksiä kun sitä ei kotona ole. Naisille tämän on sellaista "viehätänkö vielä 10-vuotta nuorempia"- leikkiä. Kaikki palaavat kiltisti seuraavana päivänä krapulassa sen oman puolison kainaloon sinne Kuopion ta Jyväskylän perukoille.

Vierailija
37/83 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa ollaan kaikki sinkkuja oli sinkku, avoliittolainen tai naimisissa. Se kuuluu tilaisuuden henkeen.

Vierailija
38/83 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut firmojen pikkujoulujen järjestelytoimikunnassa useita kertoja. Melkein joka kerta on kanssani lopputarkastuksessa ollut henkilö, joka on luullut "iskeneensä" minut, vaikka se on itse asiassa ollut toisinpäin. Sitten on menty jatkoille jomman kumman luokse. Sille jolla on ollut käty. Hotelliin en lähde.

Vierailija
39/83 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluihin menee kerran vuodessa ne jotka ei ikinä käy muutoin baarissa, ihmisten ilmoilla. Viina käy päähän tottumattomille, normaali baaripuhe otetaan iskuyrityksinä ja suostutaan mihin vain kun kerran on sutinaa. Järki ja estot lähtee amatööreiltä 🤣

Se juuri ja täsmälleen noin. Olen nähnyt sen työkseni ja vapaalla. Olin pitkään baarimikkona. Siellä käy välillä ruuhka naisten vessassa.

Se alkaa melkein aina näin; amatööri päihteidenkäyttäjä pääsee vauhtiin. Muutama drinkki, vähän tuhmia puheita, ehkä saunotaan. Nousuhumalassa kaikki on mahdollista. On hauskanpitoa, leikkejä ja työpaikan koomikot naurattaa väkeä. Yhteisleikeissä tutustutaan toisiin paremmin.

Sitten naista kehutaan ja haetaan tanssimaan. Tällaista ei kotona tapahdu. Samassa pöydässä istutaan ja vähän hipelöidään ja nuoleskellaan. Lopumpaa iltaa päädytään samoille jatkoille. Hupsis jonkun mulkku livahti johonkin reikään ihan vahingossa.

Mies vetää uhalla kun on ilmaista viinaa. Työpaikan toimihenkilönaiset, sihteerit, siivoojat ja työtoverit alkaa kiinnostamaan. Puheet siirtyy pikkutuhmista kovemmiksi. Haetaan naisia tanssiin ja myöhemmin illalla tunnustellaan "sä oot niin kaunis, mä on aina katellu sua""vaimo ei ymmärrä mua, olen ajatellut erota". Päädytään samoille jatkoille. Hupsis mulkku livahti jonkun koloon.

Kotiin tullaan kauan baarien sulkeuduttua. Vielä on kuumottava olo. Seksiä oli, mutta jääkö siitä kiinni. Kehitellään mielessä tarinaa valmiiksi. Kumpikin pesee värkkinsä vessassa. Pelottaa, mutta onneksi Anna tai Ville kyllä vahvistaa, ettei mitään tapahtunut. Sehän on mun frendi.

Aamulla kuumottaa kun muistaa, ettei ehkäisystä ollut tietoakaan. Milloin tässä uskaltaa oman puolison kanssa? Onneksi kotona on seksiä harvakseltaan, jos koskaan. Pelottaa silti sikana, että jää kiinni. Puhelin äänettömällä, ei kai se vaan soita.

Onneksi voi vedota päänsärkyyn krapulassa. Hävettää niin pirusti, miten voin mennä töihin. Mitä kaikkea tuubaa tulikaan juteltua. Saisiko jostain antibioottikuurin helposti. 

Elli oli vielä kaverin muija, pohtii mies. Ja selvinpäin en Askolle takuulla antaisi, miten saatoin langeta, miettii nainen. Sen eukko asuu parin korttelin päässä ja lapsetkin on samalla luokalla.

Monta iloista perheriitaa ja eropapereita tarvitaan. Mutta onneksi kaikki ei jää kiinni. Askoa ja Elliä myös pelottaa kotona mitä he tekivätkään. Korvat punottaen vältellään katsekontaktin töissä. Eikä tartuntaakaan tullut ja jälkiehkäisypillerin saa maanantaina apteekista. Pääsin kuin koira veräjästä. 

Onneksi ensi vuonna uudestaan. Ehtii jo unohtamaan häpeän ja kiima voittaa katumuksen. Tosi hyvältähän se vieras lopulta tuntui. Vaikkei kaikkea muista, se ei ottanut täydellä eteen ja pimppaan tuli hiivatulehdus. Mutta olihan ainakin erilaista kuin se kotona makaava ääliö voi tarjota.

Valitettavasti totisinta totta. Enkä minä henkilökohtaisesti valita. Siitä riitti yleensä meille baarimikoillekin jopa mistä valita.

Vierailija
40/83 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai normi työpäivänä sentään voisi... Vai voiko?

No, vanhoina hyvinä aikoina ainakin vielä voi. Pari vuosikymmentä sitten. Silloin muu porukka poistui suht ajoissa toimistolta ja firman neukkarit ja saunatilat olivat mukavasti käytössä. Kymmeniä kertoja tuli nautittua pitkäksi venyneistä työpäivistä taitavan kollegan seurassa.