Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja osaan kanavoida energiaa jos tiedostamisen käytännön arvioni otetaan huomioon
Ja jos käytännölleni annetaan hiljaisuus tuoda sen esille sen käytännän missä on mukanani Jumala.
Yksikin alanuoli, tai sietämätön erimielisyys tähän Jumalan manipuloimaan aggressioon jonka Jumala teki, tekee ja tulee tekemään pojalle niin Taivaan isä rankaisee!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Eilen nukuin työaikaan ja osaan myös tiedostaa energiaa niin että jos nukun myöhään tai työaikaan, niin osaan myös kanavoitua sillä tavoin että olen mukana työajassa olevien energiatasolla. Lääkkeet kieltämättä ei auta tässä kanavoitumisessa mitenkään.
Ilman Jumalaa tälläisen tiedon ylläpitäminen olisi katastrofaalista, ja tiedon kanavoiminen.
Maailman paras tieto on energia itse absoluuttisesti ja kepu ei petä ikinä koska keskusta puolue on energiaa, eikä absolutismia.
Eilen nukuin työaikaan ja osaan myös tiedostaa energiaa niin että jos nukun myöhään tai työaikaan, niin osaan myös kanavoitua sillä tavoin että olen mukana työajassa olevien energiatasolla. Lääkkeet kieltämättä ei auta tässä kanavoitumisessa mitenkään.